Zoek je echt een stal waar je met een paard van hun kunt mennen of heb je een eigen paard om mee te nemen. Wat ook een mogelijkheid zou zijn is om te groomen bij een menner in ruil voor lessen. Sommige kunnen extra hulp wel gebruiken omdat je eigenlijk met minimaal twee op de wagen moet.
joozz
Geplaatst: 17-06-09 13:29
Germatje schreef:
Jan Tuin in Heemskerk
die wou ik ook noemen! Zie hem vaak voorbij komen met een letter L op zn kar.
damian23
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-09 07:49
Het is eigenlijk voor mijn man. Die wil dus met geen mogelijkheid op een paard zitten, maar wil wel graag mennen proberen. Dus ik wilde hem een aantal proeflessen (zonder eigen paard) kado doen.
wendys146
Geplaatst: 18-06-09 08:21
Jan Tuin
Mentraining worden gehouden bij Rij en menvereniging de commandeurs Vrijdag tijd: 20.00-21.00 uur Afzeggen bij: Jan Tuin
Ik denk dat Ton Mohemius dan te hoog gegrepen is. Je kan dan beter iemand hebben die geduld heeft om ook beginners de eerste beginselen bij te brengen. Heb je al over een koetsiersbewijs gedacht, en Monte Visser geeft ook een cursus met eigen paarden.
Volgens mij geeft Ton ook aan beginners les. Maar zeker weten doe ik het niet hoor! Heb ooit wel zo'n tafel zien staan met al die leidsels erop om te oefenen. Maar even bellen kost niets lijkt mij en je hebt wel les van iemand die weet hoe het moet.