Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte poetskoffer. Nu heb ik bij een vriendin de Troybox gezien, nu dacht ik dat deze van Kieffer was, maar ik zie ze nu af en toe van BR te koop staan.
Heeft iemand de troybox? Weet iemand waar ik deze kan kopen? En misschien een foto van jou poetskoffer zodat ik kan zien of dit de koffer is die ik bedoel.
Wellicht bestaat er een variant van de Troybox die hetzelfde is.
Ik heb een kieffer troybox. Ik heb er zo geen foto van helaas maar ik heb deze bij divoza gehaald. Op de site van divoza zal vast wel een foto staan.
Erg makkelijk. Past behoorlijk wat in en je kunt er makkelijk opstaan.
Edit: even gezocht en ik zie hem niet op de site van divoza maar daar heb ik hem wel gehaald. Op onderstaande link zie je een plaatje van degene die ik heb. http://www.kiefferusa.com/Item581.htm
Anoniem
Geplaatst: 14-06-09 09:12
funnygirl1 schreef:
je kan er ook gewoon een van jolly kopen hoor ook goed
Maar niet om wat langer op te staan
Leonieke
Geplaatst: 14-06-09 18:37
Ik heb hem ook al jaren voor onze paarden (3 stuks). Ze bevallen in principe super, maar het heeft ook weer zijn nadelen. Maar zo heeft een gewone koffer ook weer andere nadelen. Een van de krukjes is alleen wel kapot, daar knapte een hele poot af toen er iemand op ging staan. Het origineel is van BR.
Oke.. Bedankt allemaal! Ik ga op zoek naar een internet winkel die of de kieffer of de Br box verkoopt, en dan wil ik hem gewoon maar gaan aanschaffen, dus als een van jullie hier een internet website voor weet hoor ik dat graag! Divoza heb ik ook al gehoord inderdaad, maar die kon ik ook niet op de site vinden