Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Juliette86 schreef:Westernpad is geen optie. Ik heb 6 lappen van 60x20 cm nodig, wordt anders een duur grapje.
Ik wil er dan 3 op elkaar doen om een soort van kussens van te bouwen. Er komt dus nog dikke stof omheen en 'platen' met naaldvild of synthetisch spul zou ik ook nog niet zo erg vinden.

. Daarom zoek ik het ook echt in lappen die ik zelf op maat kan maken. Als ik allemaal losse pads of inlages moet gaan kopen dan kan ik net zo goed voor €110,- kussens van ST aanschaffen
. IcePrincess schreef:Juliette86 schreef:Westernpad is geen optie. Ik heb 6 lappen van 60x20 cm nodig, wordt anders een duur grapje.
Ik wil er dan 3 op elkaar doen om een soort van kussens van te bouwen. Er komt dus nog dikke stof omheen en 'platen' met naaldvild of synthetisch spul zou ik ook nog niet zo erg vinden.
Vilt inlage van westernpads is 2,5cm, lijkt me erg veel om dat 3 dubbel te stapelen.
Maar de syntetische vond ik bij de Gamma of Praxis dacht ik.
pmarena, hoe kort zijn die inlages die jij bedoeld? Ik zoek ze voor onder mijn BF maatje 0 , de standaard inlages liggen er niet fijn onder vandaar dat ik iets anders zoek.
. 3x 2,5 is wel teveel van het goede. Ik had de inlages onder mijn BF london maat 0 gewoon korter gesneden, geen probleem. Wel een uidaging om dat mooi symetrisch te krijgen. Juliette86 schreef:@ Phoebe; waar koop je dat? Carpetright?
@ pmarena; van grandeur kan je ook vilten inlages bestellen in Duitsland. Alleen zijn die best aan de prijs als je 3 paar nodig hebt. Daarom zoek ik het ook echt in lappen die ik zelf op maat kan maken. Als ik allemaal losse pads of inlages moet gaan kopen dan kan ik net zo goed voor €110,- kussens van ST aanschaffen
.