pas de deux

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karenenditty

pas de deux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 10:59

Ik weet niet of het goed staat maar ik zoek een uitgeschreven voorbeeld van een pas de deux op muziek op b niveau. Kan iemand mij helpen?

aeolusnr1

Re: pas de deux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 13:49

Dat bestaat gewoon niet op B-niveau, om dit klaar te krijgen moet je je paard toch al zeker wel een beetje meer onder controle kunnen houden.
Maar niks beet je om met iemand gewoon wat te oefenen samen lekker naast elkaar, en er heel goed opletten dat in de bochten de binnenste iets vertraagt en de buitenste iets versneld, lukt alles goed dan kan je het ook eens proberen met één of ander muziekje erbij.
Meestal kiezen ze een soort marche-muziek, is er bijna altijd wel geschikt voor.

Famke29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:08

Er zijn misschien geen proeven voor een pas de deux op B-niveau, maar je kan aan de hand van een B-proef met muziek al een heel eind komen... laat iemand jullie filmen, en kies daar muziek bij uit die jullie én leuk én passend vinden bij de proef.. (denk eens aan de filmmuziek van bijv. Braveheart....)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:58

--> EA GZ