ik heb sind kort een eigen paard en me zadel ligt niet meer goed, ik was benieuwd wat jullie ervaring is met Van Rijs.
Liefs
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Careano schreef:Wij hebben erg goede ervaringen met van Rijs!
Laatst kwam hij om m'n paard z'n zadel op te vullen en hij ging eerst kijken naar de rug. Hij kon me zo precies door naar de rug te kijken vertellen waar m'n paard moeite mee had met rijden, best wel goed. Toen heeft hij mijn zadel zo aangepast dat hij weer perfect lag. Dus ja, ik kan zeker van Rijs aanraden!
Ik zou trouwens niet weten waar de slechte verhalen over deze zadelmaker vandaan komen, want ik kan me er niets bij voorstellen maar ok.
. Marcella schreef:Jonge knulletje dat als zadelmaker bij van rijs werk kan ik zeker afraden. Jan van Rijs alleen positieve dingen.
) het allemaal wel heel goed ziet. Hij wist precies waar de aanpassingen moesten bij mijn pony. Alleen met daadwerkelijk aanpassen (in de winkel) is het niet helemaal goed gegaan. Hij had niet helemaal in zijn hoofd dat mijn pony echt heel erg scheef bespierd was en had het dus te weinig aangepast. Nadeel is dat je je zadel ophaalt, er niet opnieuw wordt gepast en in mijn geval bleek het dus nog steeds niet goed te liggen. En met mijn zadel nog 4 andere zadels van stalgenoten.