Erg lange levertermijn bij Barefoot?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Billy12

Erg lange levertermijn bij Barefoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 14:59

Nu eindelijk na meer dan een maand (vanaf 24/4 tot 02/06) heb ik dan eindelijk mijn barefoot hoofdstel.

Hier ging nog een heel verhaal aan vooraf...
Het begon zo.. ik belde naar een van de wederverkopers in midden nederland om te vragen hoe het hoofdstel viel.
Dit was onbekend omdat het om een hoofdstel ging die net op de markt is. (nog begrijpelijk)

Toen heb ik samen met haar afgesproken dat ik 1 hoofdstel zou bestellen en zij er 2 zou bestellen bij barefoot zelf.
Dus 2 verschillende maten. Zij heeft mij toen ook toegezegd dat ze langs zou komen op stal en beide maten zou passen op mijn paard.

Afijn, de dag van de afspraak belt deze mevrouw mij op, dat zij de afstand toch te ver vind en ze wel op zal sturen.
Krijg ik een aantal dagen laten 1 hoofdstel binnen. Maat full terwijl ik als voorkeur al maat cob aan had gegeven.
Deze heb ik voor de zekerheid nog gepast maar was toch echt te groot.

Daarna telefonisch contact proberen op te nemen, helaas kreeg ik steeds opnieuw voicemail. Waarna ik dus op het laatst echt het idee kreeg dat ik met het hoofdstel zou blijven zitten en nooit meer terugkoppeling zou krijgen. Daarom heb ik toen contact opgenomen via mail, met Barefoot zelf. Hier kreeg ik binnen een half uurtje al reactie. Er werd daar wel serieus omgegaan met mijn vraag. Echter ging alles tussen Barefoot en de wederverkoper langs elkaar af, waardoor echt alles fout ging wat fout kon gaan.

De Cob maat van dit hoofdstel lag gelukkig wel bij Barefoot omdat deze niet helemaal geannuleerd was. Helaas was de persoon die over de zendingen gaat op dat moment op vakantie en zou over een aantal weken terug komen.

Daar heb ik op gewacht. Zij heeft mij toen gemailt bij terugkomst dat het hoofdstel verzonden was naar de wederverkoper.
Ik had goede hoop, maar helaas was er vertraging bij de verzending.
Nu belde gisteren de wederverkoper dat ie dan eindelijk binnen was gekomen. Ik helemaal blij en ben meteen in de auto gestapt om het te grote hoofdstel af te geven en de goede maat mee te nemen. Zij vond het achteraf ook heel erg dat het allemaal zo lang heeft moeten duren en bood daarom ook excuses aan.

Het hoofdstel is gelukkig helemaal goed van maat en staat super op mijn paard. Alleen weet ik door deze lange wachttijd niet of ik ooit nog wat wil kopen daar. Want had een singel gezien die ik erg mooi vind en een halster met vliegensliertjes eraan.. maar als ik daar ook een maand op moet wachten koop ik liever iets wat erop lijkt wat ik gewoon bij de ruitershop kan kopen...

Zijn er meer mensen die zo ontzettend lang hebben moeten wachten op het juiste product??

Suusje1972

Re: Erg lange levertermijn bij Barefoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:05

Ik moest hier in het noorden ook vrij lang wachten op een nieuwe pad. Moet zeggen dat het contact "vroeger" rechtstreeks wel sneller ging.

Mag ik vragen welk hoofdstel je hebt gekocht? Vind zelf de Contour erg mooi!

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 23:55

Suusje1972 schreef:
Ik moest hier in het noorden ook vrij lang wachten op een nieuwe pad. Moet zeggen dat het contact "vroeger" rechtstreeks wel sneller ging.

Mag ik vragen welk hoofdstel je hebt gekocht? Vind zelf de Contour erg mooi!

Ik heb de contour gekocht :) hij is idd erg mooi en super zacht en soepel leer. Ben er ondanks t lange wachten ook echt super blij mee :-D als ik foto's heb zal ik m wel op bokt zetten ;)

bikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:09

Ik ga voor al m'n spullen naar Belgie. Super service en snelle afhandeling.
Heb inmiddels naar een Nederlands verdeelpunt al 2x een mailtje verzonden (1,5 maand geleden en 3 weken geleden) en zit nog op een reactie te wachten.

Wilke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:20

Heb helemaal geen last van late levering.
Pad besteld en nog geen week later binnen.
Hoofdstel duurde wat langer maar dat kwam omdat de amber bruin zwart nog niet leverbaar was.
Heb net nieuw zadel besteld maandag en als goed is is die er vrijdag

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 16:03

en bij welke wederverkoper haal je je spullen dan? welke plaats?

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:18

Verplaatst van TAO naar EA-GZ.

Wilke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:42

Ik haal mijn spullen bij marijke elema in 't zandt. Dat licht boven in Groningen

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 09:00

Oke, ik bestelde via midden nederland, amersfoort. Maar opzich maakt het niets uit waar je besteld, t word toch naar je toe verzonden. :) dus dan probeer ik de volgende keer Marijke ;)

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 20:00

Nou deze keer ging het hier in het noorden super snel, complimenten! Zondagavond besteld en zojuist afgeleverd bij de deur :-)