vraagje over les bij bekende ruiter.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

vraagje over les bij bekende ruiter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 23:21

Halloo bokkers!!

Ik heb samen met nog 2 meiden les (allemaal apart hoor) van een supergoede en lieve instructrice. Ze geeft heel erg goed les, en ze kan zelf ook heel goed rijden. Maar ze legt ook alles heel goed uit enzo. Ze is streng, maar rechtvaardig. Ook kan ik buiten de paarden goed met haar opschieten, net zoals die andere meiden. We hebben altijd een half uur les, maar zij vindt dat je in een half uur niks kan doen, dus ze geeft dan altijd 3 kwartier les minstens. Zo leuk! Ze krijgt weinig betaald, maar ze doet er wel veel voor. DAt doet ze trouwens ook niet bij iedereen. De uren die ze extra maakt, krijgt ze overigens wel achteraf betaald gelukkig.

Maar nou wilden we dus haar een kado geven omdat ze in oktober jarig is (ik weet het, duurt nog lang), en we wilden eigenlijk zoiets doen als een les bij een bekende dressuur ruiter. Daar moet je wel vroeg bij zijn om het te regelen, omdat die mensen het natuurlijk superdruk hebben!

mijn vraag is, of jullie goede bekende en betaalbare ruiters weten waar we haar een lesje bij kado kunnen doen, en of dat uberhaupt wel kan? De dressuur ruiters die ik ken, zijn Anky en Imke, maar die zijn denk ik te druk en te duur.

Weten jullie nog mensen? Of hebben jullie er ervaringen mee??

Ik hoor het graag.

Groetjes Itsmi.

Judje

Re: vraagje over les bij bekende ruiter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:41

Verplaatst van TAO naar EA-GZ.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:54

ja zou gewoon even contact met die bekende ruiters opnemen mischien is t ook leuk om een fotograaf(of iemand die goed kan fotograferen maby iemand van bokt) van die dag een fotoshoot te laten maken?
nou veel plezier in ieder geval

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 23:59

Dat is inderdaad ook wel een idee!! Hou allebei de opties wel even open, er zitten volgens mij heeeele goede fotografen op bokt hier. Hopenlijk kan iemand mij ook nog wat vertellen over de lessen. Ik ga morgen kijken of ik contact op kan nemen met anky of imke ofzo.

Pf hoop dat het lukt!

Bedankt voo rje reactie!!

smout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 00:01

of met hp minderhoud, edward gal, adelinde conellisen, coby van baalen of haar dochter marlies.
gewoon even mailen of bellen...

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 00:08

ow jaaa, das handig, ik wist namenlijk zo gauw geen bekende namen, maar die zijn ook heel goed!! Super!! Dankje wel!

Edit: ik heb ANky, Hans Peter Minderhoud, en Sjoert (voor fotoshoot) gemaild. Voor algemene informatie: kosten, tijdsduur, mogelijkheden etc. Hoop dat er wat uitkomt!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 08:59

Ik weet Alex van Silfhout, dat kost €80 voor een uurtje geloof ik. Mijn instructrice lest daar ook.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 09:24

Die ken ik niet? Is hij ook bekend dan?

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:27

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 09:33

Hahaha, ik kijk nooit dressuur op tv of iets dergelijks. :P De meest bekende ken ik wel, maar van alex van silfhout heb ik nog nooit gehoord! Ga hem ook wel mailen, hoe meer mensen, hoe meer kans :D Bedankt voor j reactie iig!! (Y)

Kweet niet hoeveel mensen ik inmiddels gemaild heb, maar t zijn er aardig wat. Nu hopen op snelle reacties! Ik heb ANky, Imke, Alex van Silfhout, Edward Gal, Hans Peter Minderhoud, Adelinde Cornelissen, Coby van Baalen allemaal gemaild :P

De fotoshoot staat ook nog steeds open! Moeilijk om te kiezen..

AEP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:32

Laurens van Lieren nog even proberen? Lotje Schoots?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:34

Tommie Visser :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 10:57

Hee toppie, die zijn ook goed inderdaad! Heb net mailtje gekregen dat Anky (wat ik eigenlijk ook wel verwachtte) niet aan eenmalige lessen doet. Ook gaat zij zoveel op concours dat ze er geen tijd voor heeft.. Grr... Maar ook wel te begrijpen.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:47

Theo Hanzon.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 11:53

Ken ik ook al niet... Kga f zoeken naar zn site..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:54

Maartje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:58

Domonique fillion geeft volgens mij wel eenmalige lessen, weet ik niet zeker, maar weet ook niet of je haar bekend genoeg vind??

KC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:59

mss moet je je instruktriece eens vragen van welke bekenden zij ooit eens les zou willen hebben ;) weet je meteen wie je van je lijstje zou kunnen schrappen. Je zegt dat je goed kan opschieten dus gewoon eens een droom gesprekje houden... Bij wie zou jij wel eens willen lessen als dat zomaar zou kunnen ( onschuldig kijken niet vergeten :D ) denk dat ze wel weet welke technieken haar bevallen en welke niet.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 12:04

ja daar zat ik inderdaad ook aan te denkne, maar ik kan heel slecht liegen. Dus ze ziet ook zo aan mijn hoofd of ik het met een bedoeling vraag of niet. ze kent me te goed daarvoor. Kzou t ook aan dr vriend kunnen vragen, of die haar kan uithoren, van hem zou ze het namenlijk niet verwachten!

Haha dit wordt echt grappig!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 12:06

Ikzelf ken Dominique Fillion niet, maar msschien mn instructrice wel. Ben sowieso niet echt op de hoogte van de grand prix ruiters ;) Kzal f gaan zoeken.

@Somebody, bedankt voor de link!

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:06

vraag shar_ianne

zij is 14 jaar en ze heeft haar eigen tinker zo naar de Z2 gereden.
daarmee is zij de eerste ter wereld die een tinker naar de Z rijd en daarmee is haar tinker ( Gryffindor ) de eerste tinker terwereld.

Gr.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:12

Denk niet dat ze zo iemand bedoeld Pummer12...

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 12:16

Bedankt voor je reactie Pummer12, maar inderdaad zo iemand bedoel ik niet. Heel knap dat ze dat gedaan heeft, maar het ik zoek echt een bekende ruiter, zoals laurens van lieren, of imke bartels enzo.

Ik wacht nog steeds op reacties op mn mailtjes. Alleen het team van Anky was zo snel. De rest zal nog wel een tijdje duren denk ik!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 13:49

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *D *D *D *D *D *D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Adelinde Cornelissen heeft terug gemaild:

Hoi heleen,

Leuk initiatief! En wat geweldig dat ze zulke lesklanten heeft!

Een keer een les kan uiteraard! 60 euro.. en in oktober is prima.. bel tegen die tijd maar even. (met haar nummer erbij ;) die heb ik even weggelaten),

Adelinde

Joehoe!!! Nu nog kijken of er anderen reageren, dan wordt het moeilijk om te kiezen!

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:53

Leuk idee, zou alleen ook wel opletten dat het niet te ver rijden is.. Niet dat je 3 uur onderweg bent o.i.d.!

Somebody_ schreef:

Heb je toevallig ook enig idee wat een les bij theo kost?