Stalling omgeving Hoofddorp/haarlem/aalsmeer etc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manoutje84

Stalling omgeving Hoofddorp/haarlem/aalsmeer etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 22:00

Hoi Allemaal!

Ik ben op zoek naar een stalling voor mijn paard die in september van het land af komt. Hij staat nu nog in de kop van Noord-Holland waar ik zelf ook vandaan kom maar ik ben inmiddels verhuisd naar Hoofddorp. Omdat ik deze omgeving niet goed ken en graag een goede stalling wil voor mijn paard vraag ik jullie hulp! Ik ben op zoek naar een stalling tot ongeveer EUR 200,- pm
Dit betekend dat ik dus niet per see een binnenbak verlang en zelf uitmesten niet een probleem is. Wel vind ik het fijn als hij rond de 4 keer per dag gevoerd word (bijv 2x hooi 2x biks) Ook vind ik het belangrijk dat hij in de zomer naar buiten kan en in de winter het liefst ook dagelijks (al is het maar voor een paar uurtjes) Het is belangrijk dat de buitenbak het redelijk goed houd in de winter omdat we hem deze winter waarschijnlijk gaan inrijden en het zou zonde zijn wanneer de bak de hele winter onder water staat. De stalling zal zo tussen de 1 september tussen de 1 oktober nodig zijn. Het maakt mij niet uit of het bij een boer is of als het druk of rustig is etc. Ik vind het gewoon erg belangrijk dat hij een goede verzorging krijgt. Ik heb een auto dus een stukje rijden (tot ongeveer 15 km) is geen probleem. Ik woon aan de kant van Zwaanshoek vandaar dat Haarlem ook een optie is. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!!

Groetjes Manou

Judje

Re: Stalling omgeving Hoofddorp/haarlem/aalsmeer etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:06

Verplaatst van VSW naar EA-GZ.

Aphrodite76

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:15

Heb goede berichten gehoord van een stal náást Rob de Vlieger, hebben alles van jou wensenlijstje.
En zit dichtbij: in Zwaanshoek/Vijfhuizen.
Even stal van Rob de Vlieger googlen en je hebt het tel.nr.

Rebecca09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:04

stal wennekers (aalsmeer)
western wranglers (nieuw-vennep)
stal starro (hoofddorp)

Voor de faciliteiten raad ik de bovenste aan en voor de gezeligheiden de 2de daar heben ze ook echt verstand van paarden. De western wranglers heben geen website wel een advertentie op bokt of effe google dan vindt je ze ook.

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:34

Aphrodite76 schreef:
Heb goede berichten gehoord van een stal náást Rob de Vlieger, hebben alles van jou wensenlijstje.
En zit dichtbij: in Zwaanshoek/Vijfhuizen.
Even stal van Rob de Vlieger googlen en je hebt het tel.nr.

Daar heb ik gestaan maar ben na een aantal maanden weggegaan. Lijkt leuk en het klinkt goed maar het wordt mooier gemaakt dan het is. Daarbij ben ik niet veeleisend maar als je voor iets betaald dan wil je dat ook wel graag terug zien. Het is trouwens ook 305 euro per maand.

Voor 200 euro is het best nog wel moeilijk om iets te vinden in deze omgeving. Mijn paarden staan in Zwaanshoek en ik ben op deze stal gestuiterd nadat ik de auto heb gepakt en de Spieringweg ben afgereden. Heel veel huizen hebben stallen, weidegang en een baan in de achtertuin.

Ik zou als ik jou was ook gaan rond rijden en zo brutaal zijn om overal aan te bellen. Ik kan je namelijk ook geen stal noemen die je voor 200 euro per maand kan bieden wat jij zelf zou willen.

Succes!

Manoutje84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 18:46

Hey!

Bedankt voor reacties! Ik ga inderdaad wel eventjes rondrijden, dat is misschien het beste! In ieder geval bedankt!

Groetjes Manou