Hulp bij ondernemingsplan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleoDesiree

Hulp bij ondernemingsplan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 16:19

Wie kan ons helpen met het opzetten van een ondernemingsplan voor een manege voor zieke en/of gehandicapten kinderen?
Wij hopen binnenkort de eigenaren te worden van een 3ha. groot perceel. Onze grootste wens is om hierop een manege voor beperkte kinderen op te beginnen maar wij zouden heel graag hulp krijgen bij het opstellen van een ondernemingsplan. Bent u ooit zelf een manege begonnen en hebt u een voorbeeld ondernemingsplan liggen dan zouden wij en heel veel kindertjes hier zeer mee gebaat zijn.

Ik hoop op de juiste reactie.

M.vr.gr.

Shadow0

Re: Hulp bij ondernemingsplan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:16

Ik zou zeker contact opnemen met de FPG: http://verenigingfpg.nl/
Zij kunnen in elk geval ook informatie geven over subsidies en verzekeringen en dergelijke.

natachabokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 09:18

Tip, Kijk op de website of neem contact op met Vereniging Eigen Paard. Vereniging Eigen Paard is een vereniging die nu ongeveer 2 jaar en staat klaar om dit soort vragen te beantwoorden en u hierin te begeleiden. Op de website staat een hoop bruikbare informatie. Maar je zou ook contact kunnen opnemen met de vereniging, zij beschikken over adviseures die in dit soort zaken gespecialiceerd zijn en kunnen je helpen en adviseren een goed ondernemingsplan op te stellen. Tevens hebben zij alle kennis die nodig is op juridisch gebied, zeker de moeite waard dus!

Ik wens u in iedergeval veel succes toe met het opstellen van een ondernemingsplan.
erg goed initiatief!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 07:17

AP --> EA-GZ