Hoofdstel voor 30 euro ong. ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTje

Hoofdstel voor 30 euro ong. ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 15:53

Hoi.

Kan iemand mij wat 'raad' geven ? Of gewoon helpen ? :)
Ik ben van plan om een nieuw hoofdstel te kopen,aangezien mijn andere eigenlijk te groot is (de 'sluitingen' van de neusriem etc. zitten al tegen de frontriem waardoor de frontriem veel te fel naar boven zit).
Nu heb ik nog voor mijn verjaardag 30 euro,en wss zal ik mijn hoofdstel wel zelf moeten betalen.
Nu is mijn vraag,kan je ergens een hoofdstel voor 30 euro vinden ?
Het enige wat ik er het liefste bij zou willen is een redelijk brede aansnoerneusriem,bit hoeft er niet aan te hangen.

Wat zijn jullie voorkeuren/suggesties ? Ik zou ze graag willen horen ;)

Alvast bedankt !

Seppon

Re: Hoofdstel voor 30 euro ong. ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:56

Een hoofdstel met brede aansnoer neusriem wordt waarschijnlijk goed zoeken.
Misschien tweede hands. Heb je toch wat betere kwaliteit voor dat geld.

Succes iig.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:57

Kijk eens op http://www.ooteman.nl daar staan redelijk wat hoofdstellen van rond de 30 euro. :)
Alleen niet met een echt brede aansnoerriemen.

Succes met zoeken.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:58

kijk even op EA of op marktplaats..daar vind je het waarschijnlijk nog goedkoper :D

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:03

LieZ_Horses schreef:
Kijk eens op http://www.ooteman.nl daar staan redelijk wat hoofdstellen van rond de 30 euro. :)
Alleen niet met een echt brede aansnoerriemen.

Succes met zoeken.

Hmm, als je dan zo'n hoofdstel met lage neusriem neemt die in de aanbieding staat voor 12,50 (of jouw maat dr bij zit weet ik niet maargoed), dan kun je er voor 20 euro een aansnoer neusriem los bij kopen :j

Of inderdaad 2e hands.
Ik ga nog even verder denken of ik een complete set weet, das wel zo handig

ariana24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:04

ik heb mijn hoofdstel bij welkoop vandaan goed hoofdstel en kostte € 23,95 maat cob

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:06

Pourcheval heeft ook wel wat,
maar met brede aansnoerriem weet ik niet ! ;)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 16:10

Ik zou een cob willen,omdat deze ful dan toch al te groot is eigenlijk,maar dan vrees ik ervoor dat die cob dan weer te klein is..

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:11

Ik heb van de site van EquiCenter (paardenmelkerij in St. Oedenrode) de HH Silverline met aansnoerneusriem besteld van 43,95, weet niet of dat al te duur wordt?

Ik ben normaliter helemaal geen fan van HH, de kwaliteit valt me vaak een beetje tegen, maar goed, de prijs is niet schrikbarend hoog dus dan verwacht ik er ook niet te veel van. Ik moest voor bij mijn springzadel nog een bruin hoofdstel hebben en uiteindelijk ben ik voor de silverline gegaan (let op, je hebt er ook een zonder aansnoerneusriem!).

De kwaliteit valt me reuze mee! Het is gewoon soepel leer, moet wel even zijn beweging krijgen (ik kreeg de eerste dag de neusriem bijna niet meer los, zat te strak in het eh... hoe heet dat ding.. dat lusje :+ ) ah ja! Passantje! :D Heb hem een keer geolied en ben er superblij mee :)

Edit: wat de maat betreft, mijn paard zit altijd tussen cob en paard in, er is geen pijl op te trekken of een hoofdstel gaat passen of niet. De HB Turijn Cob was VEEL te klein, maar de HH Full had volgens mij best ook een cob mogen zijn. Alles zit nu in ieder geval op zijn kleinst.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 17:04

Verkoop adressen gezocht.
HAR-->EA-GZ Diensten.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:53

goedkopehoofdstellen.nl Deze stond op MP misschien is het iets?

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 15:44

Ik heb een hoofdstel bij het werk van mijn moeder gevonden,ik dacht dat ze niet meer van die hoofdstellen had die ik wou,maar blijkbaar had ze er toch nog 1.

Jammer genoeg zonder brede aansnoerneusriem,maar dan gebruik ik mijn aansnoer van mijn andere hoofdstel wel en zoek ik een andere keer voor een bredere aansnoer.

Bedankt voor de suggesties & aanbiedingen,ik zal zeker nog eens naar dat soort merken ed gaan kijken !