Ervaringen service petrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

Ervaringen service petrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 15:42

Na driekwart jaar zijn vlak na elkaar beide ritsen van mijn petrie laarzen kapot gegaan.
Petrie stuurde echter vrolijk bij beide laarzen een enorme rekening mee en reageren totaal onbeleefd tot het onbeschoft toe.
Hebben er meer mensen z'n ervaring met petrie, of is dit slechts een uitzondering

Denk aan reacties zoals, je moet je (winkel) nergens mee bemoeien, dit gaat tussen petrie en klant.
Vervolgens als klant zijnde mailen,krijg je terug, ritsen vallen niet onder de garantie dat snap je toch wel?!
Dit zijn nog de netste varianten, zelf heb ik ook geprobeerd contact op te nemen, maar ik krijg helemaal geen reactie.

Judje

Re: Ervaringen service petrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 18:20

Verplaatst van RUI naar EA-GZ.

Majanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 19:44

Dit probleem heb ik dus ook gehad. Vorige week een telefoontje gehad dat mijn laarzen klaar waren en schrok van het bedrag. Gewoon 2x zoveel als dat ze in de winkel tegen mij gezegd hadden. En dan vertelt Petrie doodleuk dat het de leverancier is die de prijs bepaald :?
Dan dien je een klacht in en dan krijg je een mailtje terug met allemaal woorden in capslock om alles eens duidelijk te benadrukken.
Ik snap best dat er geen garantie op de ritsen zit, is namelijk het meest kwetsbare van de laars. Maar als je een hoop geld betaald voor laarzen verwacht je niet dat ze van zulke baggerkwaliteit zijn.
Mijn oude laarzen heb ik ritsen in laten zetten bij Van Huet in Bunnik en die doen het nog steeds (zitten er nu 3 a 4 jaar in). Volgende keer als ik nieuwe laarzen nodig heb kies ik zeker weten niet voor Petrie, maar voor een kwalitatief beter merk.

manonutjuh

Re: Ervaringen service petrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 20:44

Inderdaad, na drie kwart jaar horen ze niet kapot te gaan, en al zeker niet allebei na elkaar! Dat is gewoon een fout van hun! Ik krijg niet eens reactie op mijn mail. M'n ruitersportzaak heeft gelukkig, als het op betalen aankomt, de rekening op zich genomen. Volgens hun komen de laatste mailtje over alsof ze liever niet hebben dat je laarzen koopt!

Hier komen er ook nooit meer petrie's in!