Stalling omgeving zaandijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnnaMeyer

Stalling omgeving zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 16:19

hallo allemaal,
Ik zoek een stal voor mijn pony die in september naar zaanstad komt. Weet iemand nog een leuke stal die niet heel duur is? In de omgeving Zaandijk?
Groet Anna

Tanja

Re: Stalling omgeving zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:57

VSW-->EA-GZ Diensten.

jamejozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:03

probeer manege de delft in assendelft eens, misschien dat hun ook nog iets weten, ik heb daar eerder gelest en waren altijd zeer behulpzame mensen, maar dat ik al weer een paar jaar geleden

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 18:39

ik zou dat eerlijk gezegt dus niet doen, vanwege allerlei redenen, maar ik zou dan een ander plekje zoeken ipv de delft

Tsjikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 12:25

Dan ben ik benieuwd waarom? Ik ga er namelijk komende maand heen.

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:14

nou ten eerste, is er weinig mogelijkheid om te rijden, omdat er altijd maar manege lessen zijn, of je moet echt saonvds laat altij willen , snachts sluiten ze op een of andere reden het water af van de paarden :S raar dus...

Tsjikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 14:55

Echt? Ik heb een overzicht gekregen met tijden dat ik zou kunnen rijden, iedere dag tot zes uur en iedere dag na 8 uur in de binnenbakken en buiten zowieso altijd. Voordeel voor mij is dat ik er bijna altijd overdag zal zijn.
Dat van het water ga ik zo eens navragen.
Edit: Niets van waar, tenzij het vriest ;)

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 15:22

oke, ik hoorde het van een pensionklant daar, dus misschien is dat dan minder waar,

er zullen heus wel mensen blij zijn daar, maar ik zou het gewoon nooit doen daar :=

jamejozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:22

in de winter al het streng vriest, dat klopt dan wordt bij voorzorg de leiding afgesloten, omdat anders de leidingen misschien kapotvriezen, daarbij krijgen ze dan meerdere keren per dag emmers water in de voerbakken, en er staat dan een grote kruiwagen vol met water op de wasplaats. Ik moet er misschien ook nog bijzeggen dat ik er ook stage heb gelopen, en me eigen paard daar heb gekocht. ik zeg ook niet persee daarheen, maar misschien hebben die mensen nog een tip waar je naar toe kan, ik weet ook niet of er nu plek is. maar ik heb het er erg naar me zin gehad