De titel zegt het al een beetje. Nadat het paard van een vriendin van mij resistent blijkt te zijn voor wormenkuren, zou ik zelf alleen willen ontwormen wanneer mijn paard ook daadwerkelijk besmet is. Wie weet waar ik de preperaten/spullen zou kunnen kopen om zelf de mest te onderzoeken op wormen? Er is ooit iemand geweest die dit ter sprake heeft gebracht, maar ik kan het niet meer terugvinden waar dit is. Maar is dit wel betrouwbaar? En voor welke wormen kun je dan onderzoeken?
Ja dat bedoelde ik idd dat de wormen resistent zijn geworden, ze hebben alles geprobeerd en niks helpt. Maar via wormbestrijding.nl dan moet je het toch ook opsturen, dan kan je het toch ook niet zelf doen en wat kost dat dan via hun?
je kunt t voor een tientje door faculteit utrect laten doen hoor.. ik zou niet zelf wormpjes in een raampje gaan zitten tellen.
Precies, waarom zou je dit in zelf willen doen? Zo makkelijk is het nog niet. Sowieso heb je al een microscoop nodig en speciale eitelplaatjes... Beetje duur grapje om zelf te doen terwijl het nergens voor nodig is. Ik vraag me echt af waarom je het perse zelf wil doen?
wouterpaard
Geplaatst: 13-05-09 20:40
Ik zag ze bij de welkoop staan. Een zelftest
Coconut
Geplaatst: 13-05-09 20:41
Bij de welkoop kun je zelfs een pakket kopen, kost een euro of 15 geloof ik
siskeh
Geplaatst: 13-05-09 20:43
wie kan mij wat meer vertellen utrecht? want ik ken alleen het mestonderzoek van die andere(dure)