Stalling in Breda/Oosterhout.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zipster

Stalling in Breda/Oosterhout.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 13:11

Hee

Ik heb even een vraagje.....

Weet iemand een stalling in breda/ Oosterhout?

Het is namelijk zo.
Ik heb de mogelijkheid om mijn verzorgpaardje te kopen maar op de manege waar hij nu staat is het voor me moeder gewoon weg niet te doen. De stalling kost nu 265, nu ben ik benieuwd of er ergens in de buurt van Breda/Oosterhout een wat goedkopere stalling is.
Ik weet dat het niet alleen stalling is, ook de hoefsmid en de DA, dit word ook geregeld, hiervoor ga ik zelf ook werken.

Dit zijn ongeveer mijn eisen.

- Buitenbak die ook in de winter begaanbaar is, of een wei die een beetje rijbaar is.
- Op een niet te verre afstanden uitrij mogelijkheden.
- Natuurlijk stallen of 1 op een weiland.
- en als het niet te duur is, is een binnenbak altijd fijn.
- Paard moet wel op de wei/ paddock kunnen.

Ik vind het dus niet erg om op een weiland te staan.

Ik ben zelf natuurlijk ook opzoek, maar misschien hebben jullie ideeen.

groetjes, en alvast bedankt ;)

Revanches

Re: Stalling in Breda/Oosterhout.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:09

Verplaatst naar EA. :)

Eveyy

Re: Stalling in Breda/Oosterhout.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:23

Ik sta zelf op Pensionstal De Hoge Brug en bevalt me super goed! Er staan veel paarden, maar het is nooit echt heel druk eigenlijk..
http://www.pensionstaldehogebrug.nl/

Ik ga er van uit dat het om de pony uit je profiel gaat en dan betaal je 235 euro per maand. Dan heb je ook wel alles wat je maar kunt willen, super goede buiten en binnenbak, overdekte longeerbak, stapmolen, wasplaats binnen en buiten, solarium, paddock in de winter en wei de rest van het jaar. Half uurtje rijden van een lekker groot bos en de helft van de weg erheen is langs het kanaal. Achter de stalling ligt de polder dus daar kun je ook lekker buiten rijden. :)

zipster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 19:23

okee, dankjewel. Ik weet idd van de hoge brug af, maar verwachte eigenlijk dat tie een stuk duurder was. Bedankt voor de info ;)

hoe gaat het eigenlijk met het mesten en het buiten zetten van paarden? mag ook in pb hoor ;)

Steenbok

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:33

Ik lees hier even mee ;)
Zie onderschrift

Ik ben ook benieuwd naar De Hoge Brug. Wat kost dat voor een paard? Moet je zelf mesten of wordt dat gedaan? Komen ze veel buiten?