Ik had laatst bij een ruitersportzaak lichtbruine laarzen van rectigline besteld, de palmer. Eerst kwamen maandag na 7 weken wachten de verkeerde kleur binnen, vandaag terug gebeld door de ruitersortzaak, leveren ze niet meer in die kleur bij de fabriek in Frankrijk. Ik balen, maar nu ben ik dus opzoek naar andere lichtbruine rijlaarzen van rond de 350euro (Zo duur zouden deze zijn).
Weten jullie in de buurt van Apeldoorn nog een andere zaak die voor deze prijs lichtbruine laarzen verkoopt, of weet je een goed merk? laat het me maar weten.
misschien lipica? www.lipica.nl of petrie? lipica is erg goedkoop zo rond de 200 euro is het op maat gemaakt en je kan zelf bepalen hoe je het wil hebben
tassie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-09 00:46
bij lipica heb ik wel 2 leuke merken gezien, volgende week eens bellen over de mogenlijkheden, zitten namenlijk niet naast de deur!
deze komen erg in de buurt, die ik wou waren nog net een tintje lichter
De Niro.. heb ze zelf ook maar in het zwart, ze zijn in iets van 3 verschillende kleuren bruin, moet je maar eens in het topic kijken.,. ik kan ze heel erg aanraden, zitten echt supersuperfijn! Zijn €379.95 en zijn veel verschillende kuitmaten/lengte en voetmaten.