2-paardsvrachtwagen (B) huren, waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

2-paardsvrachtwagen (B) huren, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 19:57

Ik ben op zoek naar een 2 paardsvrachtwagentje voor een B-rijbewijs om te huren. Ik ben niet in het bezig van een auto die een trailer kan trekken (en niet in het bezit van een E achter B).
Weet iemand een goed adres waar zo'n vrachtwagentje (betaalbaar) te huur is? Ik zou graag een van mijn paarden mee willen nemen naar een ander terrein om daar te kunnen buitenrijden, dus het gaat gewoon om een dagje weg :).

Ik keek via de site van Anemone Horse Trucks, maar zij zitten nogal ver bij mij vandaan (ik woon in de omstreek van Breda) en 100 euro per dag excl. benzinekosten vind ik nogal wat :+ .
Vrachtwagentje hoeft ook helemaal niet nieuw te zijn, als het maar goed berijdbaar en veilig is.

ietjelover

Re: 2-paardsvrachtwagen (B) huren, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:18

ik weet er geen te staan maar als ik er toevallig ergens een weet zal ik het meteen melden

stefanvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:30

Reken er maar niet op dat je voor veel minder dan 100 Euro klaar gaat zijn voor zo'n wagentje.

Goedkoopst is natuurlijk om gewoon een trailer te huren, maar tenzij je een geschikte trekauto hebt is dit voor jou geen optie.
Misschien kun je een auto van familie lenen die wel voldoet aan de eisen om met rijbewijs B te kunnen rijden?

Ik ben overigens ook niet echt weg van die vrachtwagentjes, het laadvermogen is vaak heel erg weinig en soms zelfs té weinig. Let hierbij op dat het gewicht op papier niet altijd klopt!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 23:01

Verplaatst van TAO naar EA-GZ.