Mijn vriend is sinds kort ook bezig met paardrijden; hij wil nu dan ook een mooie rijbroek en aanverwante dingen gaan kopen. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee welke winkel een beetje keuze heeft als het om heren spullen gaat... En welke merken goede herenkleding hebben....
Dus heren... waar kopen jullie je rijkleding en accessoires en welke merken zijn aanraders?
Surface
Geplaatst: 26-04-09 15:27
Ik ben geen man, maar bij de divoza verkopen ze iig mannenrijkleding.
Volgens mij hebben de meeste ruitersportzaken wel wat herenkleding in het assortiment, al is het meeste vrij basic (zwart/blauw/brein/beig/wit). Ik zou gewoon eens een winkel inlopen en een kijkje nemen.
divoza, heeft er echt goenoeg om uit te zoeken,...leuk,...!! kijk anders bij google en dan ruitersport heren ofzo,...in elk geval zijn er genoeg winkels met herenkleding
Hoi, Al mijn rijkleding heb ik bij Divoz in Leek gekocht, dus laarzen, rijbroek en cap. Divoza heeft redelijk wat keus voor heren. Alleen vergeleken met de keuze voor de dames komen de heren er maar slecht vanaf.
nickyu
Geplaatst: 29-04-09 12:30
meeste heren willen dan ook niet de mode kleurtjes zoals roze of geel
99% van de ruitersport zaken hebben heren spullen hier merken we dat de meeste laat startende heren liever met stoere lange chaps rijden dan in een rijbroek.. zeker de recreanten
Bij Ruiterstad in Oirschot hebben ze leuke mannenkleding. Ook verkoopt het mooie grote stoere laarzen tijdens de Ruiterstad Mega Outlet op 28,29,30 mei en 1 juni.