Iemand ervaring met Stal Boshuis in Groenekan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Viktorien

Iemand ervaring met Stal Boshuis in Groenekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 15:33

Ik ben druk opzoek naar een nieuwe stal met een goede buitenbak, liefst binnenboxen, uitrijmogelijkheiden en weidegang.
Toen ik bij Stal (het?) Boshuis in Groenekan aan de Nieuwe weteringseweg kwam leek het allemaal super. De bak zag er goed uit, maartja de zon schijnt nu volop. Nu vroeg ik me af of iemand ervaring met die bak heeft in de winter.
De weidegang moet je zelf regelen met stalgenoten (eigen weilandjes, groepjes en binnen en buiten zetten) Aangezien ik maar 1 keer perdag op stal kan komen kan ik of de paarden binnen of buiten zetten en niet allebei. Een andere vraag is dus hoe dat nou precies geregeld is. Als namelijk alle pension klanten savonds komen is er niemand om ze sochtends buiten te zetten.
Ook heeft de eigenaar verbouwplannen waar ik blij mee ben, zien de boxen er super uit. Er is alleen erg weinig spring materiaal. Maar omdat niemand spring heeft hij het niet. Als ik het zou willen zou hij wel wat voor me halen.. maar beloftes van iemand die ik niet ken vertrouw ik niet echt.
Toch denk ik dat hij heel makkelijk is (trailer mag er ook gratis staan) en omdat hij veel land heeft zou ik een springtuin kunnen maken. Klinkt voor mij allemaal te mooi in de oren, maar voordat ik hard op mijn gezicht val doe ik toch even wat navraag.

Dus iemand met ervaring??!

Tanja

Re: Iemand ervaring met Stal Boshuis in Groenekan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:32

VSW-->EA-GZ Diensten