Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ijsklontje schreef:je hebt tegenwoordig bij neville een hitactiefstal en in delft heeft stal middendelfland ook zo iets dacht ik. Verder wordt het heel moeilijk in de omgeving.

. Heb nu gelukkig ook nog geen pony, die komt er echt pas als ik reserveringen heb staan van een goede plek voor hem of haar.
pantarhei schreef:Bij stal Hoogerbrugge in ROtterdam staan ze in de winter meer buiten, maar ik weet niet hoe de paddocks daar zijn, dat is vlak bij Neville stables overigens. Waarvan ik overigens ook in de winter de paarden in de hitactief in de blubber zie staan
* eowyn04 schreef:Suuzert, pantarei heeft wel degelijk gelijk. We hebben hier veengrond.
Je kan hier eigenlijk niet 24/7 het hele jaar door op laten staan. Tuurlijk in de zomer gaat dat super, maar omgeving rotterdam kan je ze daar echt niet het hele jaar door op laten staan.
pantarhei schreef:eowyn ik constateer alleen dat het er daar ook nat is, en blijkbaar dat het niet meevalt om een gedraineerde bak ook mooi droog te houden, geeft ook iets aan over de grond in deze regio. Fijn als het op te lossen is, ik ben wel voorstander van de hit actief stal
Suuzert schreef:eowyn mijn vorige paard stond in bergschenhoek gestald, heel het jaar door 24/7. Was met zes andere paarden in een kudde, ging makkelijk en hebben we zo een aantal jaar volgehouden. Bergschenhoek valt als het goed is ook onder Rotterdam, of in ieder geval het ligt er vlak naast. Het bestaat dus wel... Dat het kan.