Waar trailer laten ombouwens naar mentrailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Waar trailer laten ombouwens naar mentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 09:57

Tot nu toe heb ik steeds een ponytrailer gehad en de menwagen op een aanhanger of achter in een busje. Nu is de aanhangwagen ingestort en laten repareren is hij het niet meer waard. Volgende optie is dan een nieuwe aanhanger kopen maar ik ben het eigenlijk zat om altijd met twee auto's op pad te zijn. Nu weet ik dat het ook mogelijk is om een trailer te laten verbouwen tot mentrailer (dissel laten verlengen en rijgoten erop)
Wie weet welk bedrijf dit doet. Liefst in het noorden van het land (Friesland, Groningen, Drenthe of Overijssel)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:05

Toeran doet dit onder andere: http://www.toeran.nl
Ze zitten in Boven-Leeuwen, niet in het noorden dus, maar wat ik ervan begrepen heb doen ze dit wel heel professioneel.

Bedenk wel dat een koetsframe meteen een stukje zwaarder is (en wanneer de verdeling niet goed is) kan de kogeldruk voor de trekhaak te groot worden. Laat je hierover goed informeren, of je auto wel geschikt is. Anders is het jammer om zo'n aanpassing te laten doen.
Misschien is een bestelbus-enkele-cabine een optie? :+

Napie

Re: Waar trailer laten ombouwens naar mentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 20:10

Onze auto kan het wel hebben. Bus hebben we al gehad. We hebben nu een 4 wiel drive en die gaat er voorlopig niet uit

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:01

Bedrijf gezocht, TAO-->EA-GZ Diensten

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:41

Is dat niet bij HCA Klarenbeek mogelijk? Gok maar wat hoor, geloof dat ze alles als een uitdaging zien :)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 07:10

Is waarschijnlijk wel een mogelijkheid maar ik heb het er nog niet eens met Andries over gehad. Onze trailer, menwagen en oprijwagen hebben we ook daar gebouwd.