Iemand ervaring met Huppa ruitersport?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Neonnn

Iemand ervaring met Huppa ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 20:05

Hallo bokkers,

Ik wil misschien iets gaan bestellen bij Huppa Ruitersport. Ik heb alleen geen idee hoe deze webshop is, en of alles netjes en snel geleverd wordt.
Iemand ervaring?

Alvast bedankt!

Neonnn.

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:09

Service: 0,0
Kennis van producten: 0,0

Had een onderlegger met opgehoogd voorkant, bestelt van 30 euro, geleverd werd een ander merk die minder kostte en aan de achterkant ophoging had.

Service vervolgens. Bestelt , 1 weekje gewacht, onderlegger binnen --> foute onderlegger ---> €6,75 verzendkosten betaald gewacht en gewacht... wil je hem in een andere kleur want die je eigenlijk wilde hebben we niet meer.... dan maar een andere kleur beter dan niks. Binnen na 1 week. Verzendkosten worden z.s.m vergoed. Ik ben er geloof 4x achteraan geweest iedere keer werd er gezegt we gaan het z.s.m. op uw rekening retour storten... Ik heb het bedrag ca. 2 maanden later onvangen. na nogmaals vragen het geld retour te zenden.

Ik weet niet hoe ze met andere producten en mensen omgaan waar ze wel de kennis van hebben en de service bieden die ze beloven maar ik bestel er voorlopig niets meer.

Gewoon om het feit dat ze niks kunnen nakomen wat ze wel beloven. ;)

Tanja

Re: Iemand ervaring met Huppa ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:49

Ervaringen met een bedrijf gevraagd.
HAR-->EA-GZ Diensten.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:51

Ik heb ook een keer een jas besteld. Jas bleek kapot te zijn, na mijn mening hebben ze het gewoon geplakt en weer terug gestuurd. Ik zou de verzendskosten retour krijgen, nooit wat gehad....

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:53

Heb al een aantal keer wat besteld en gewoon het verkeerde geleverd gekregen...

Niet dramatisch, maar zal er niet snel meer wat bestellen..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:59

Heb er ooit een zadelkast besteld.Na een paar dagen werdt ie netjes geleverd...alleen was er gauw wat karton omheen gevouwen en hield een hele rol tape het bij elkaar.De bezorger gaf me het advies om alles maar even goed te controleren of het wel compleet was.Ik bestel er niet meer.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:02

Hmmm ik vroeg het me ook af.. wilde er ook wat bestellen... Na dit gelezen te hebben.. toch maar niet meer :o

Iris_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:54

Ik ook niet, springschoenen die ik wou ruilen. Bellen, mailen, NIKS!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:34

Hmm ik heb er eens een rijbroek besteld, prima had hem snel binnen en zag er keurig uit verder!
Rijbroek was goedkoop en zit echt heerlijk en mooi!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:36

ook ooit een rijbroek besteld...was er snel alleen hun bezorgservice leverd niet af bij buren e.d. en na 3x word het teruggestuurd als er niemand thuis is...toch lastig als je werkt...
uiteindelijk maar op mijn werk laten bezorgen...

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:22

Hmm, klinkt niet echt positief.. Ik wilde eigenlijk ook wat bestellen, maar nu twijfel ik echt.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:27

Weetje, alle problemen die er zijn zijn uiteindelijk opgelost en je hoort toch vaak alleen de negatieve reacties. De mensen die wél positieve ervaring hebben zullen gewoon minder snel reageren want tegenwoordig is tijd geld ;) En de mensen die geen goede ervaringen hebben zijn hier gewoon erg teleurgesteld over en het is gewoon algemeen bekend dat die mensen éérder hun mening laten horen dan mensen die gewoon goede ervaringen er mee hebben. Ik zou je hier niet zo van laten weerhouden..

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:11

Ik heb idd ook een goeie ervaring, de eerste..
Daarna 2 slechte ervaringen, dus ik bestel er niet snel meer..

Citaat:
De mensen die wél positieve ervaring hebben zullen gewoon minder snel reageren want tegenwoordig is tijd geld.

Overigens is er nog een topic mbt ervaringen over Piaffe.. en hier wordt bijna alleen maar positief gereageerd.. het kan dus gewoon wel..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:31

femmefatale1 schreef:
Ik heb idd ook een goeie ervaring, de eerste..
Daarna 2 slechte ervaringen, dus ik bestel er niet snel meer..

Citaat:
De mensen die wél positieve ervaring hebben zullen gewoon minder snel reageren want tegenwoordig is tijd geld.

Overigens is er nog een topic mbt ervaringen over Piaffe.. en hier wordt bijna alleen maar positief gereageerd.. het kan dus gewoon wel..

Hmm ik ken een ander topic over Piaffe met alleen maar negatieve ervaringen.. Zo zie je maar weer dat het gewoon allebei kan. En nee ik heb verder niets met Huppa, enkel en alleen een broek besteld. Maar ik vind het gewoon jammer dat mensen of bedrijven maar 1 kans krijgen.. jij maakt ook wel eens een foutje ;)

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:08

ik heb er eens extra brede beugels besteld eigenlijk heel erg netjes optijd en goed

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:11

Tja alle problemen zijn dan misschien wel opgelost, maar het zou toch niet nodig moeten zijn om eerst al die problemen te veroorzaken?

Ik had er besteld en betaald en ik hoorde maar niks en ik hoorde maar niks, ik gemaild en ontving niks terug. Nou na een week maar eens gebeld. Oja, gevonden, niet op voorraad en ik kreeg het zsm binnen. Na nog 3 keer moeten bellen omdat ik ze niet te pakken kreeg heb ik na 3 weken eindelijk mijn spullen gekregen.
Ook ik bestel er niet meer :n

Overigens reageer ik ook ergens als ik wel een positieve reactie heb ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:23

MissPromiss schreef:
Weetje, alle problemen die er zijn zijn uiteindelijk opgelost en je hoort toch vaak alleen de negatieve reacties. De mensen die wél positieve ervaring hebben zullen gewoon minder snel reageren want tegenwoordig is tijd geld ;) En de mensen die geen goede ervaringen hebben zijn hier gewoon erg teleurgesteld over en het is gewoon algemeen bekend dat die mensen éérder hun mening laten horen dan mensen die gewoon goede ervaringen er mee hebben. Ik zou je hier niet zo van laten weerhouden..

Pffff... het gaat hier niet over de aankoop van een paard, maar over online bestellen bij een ruitershop... en toch zijn er dan overwegend negatieve reacties... Een gewaarschuwd mens telt voor twee, geld niet voor alles, maar wel over bestellen via internet... het gaat vaak een stuk moeizamer en geeft een hoop rompslomp..
Ik heb geen ervaringen met Huppa, maar mijn gevoel heeft me er van weerhouden om daar te bestellen...

Er zijn nog zat andere ruitershops op internet die wél betrouwbaar zijn :j .

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:41

IK heb goede ervaringen. Bestel er geregeld wat en alles is tot nu toe goed en netjes en snel geleverd. Verder via de mail netjes contact gehad over een aantal vragen die ik had. Ze hebben er wel verstand van.

michellll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:01

Ja Huppa ruitessport is zeker aan te raden.
Ik heb er welleens wat besteld, dit zijn gewoon goede producten, en worden altijd goed en snel afgeleverd, zeker aan te raden dus :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 23:27

Als je producten in orde zijn is het goed, maar op het moment dat er een fout is met het product gaan ze erg lastig doen! Grasmasker met productiefout had ik teruggestuurd (na contact dat ik alles vergoed zou krijgen). Krijg ik niet eens de verzendkosten vergoed en wat blijkt? krijg ik een ander grasmasker :? Terwijl ik naast het contact ook een brief heb bijgevoegd met daarin dat ik het vergoed wil. Daarnaast zat er een dure cap bij en handschoenen bij (die waren van een ander! ze hadden 2 bestellingen samengevoegd: dus iemand anders zat maar te wachten op cap etc.). Weer netjes gebeld, dat ik mijn geld terug wil en weer alles opgestuurd. Weer geen geld terug.
Na heeeel veel moeite (ik had bv ook de cap kunnen houden omdat ik het niet had besteld maar wel had gekregen ;) ) eindelijk 2 maand later mijn geld terug.

Heb ook wel eens een deken daar besteld, dat ging goed: maar ja, dat kwam omdat aan het deken niets mankeerd.

Levering aardig optijd maar de service is echt slecht als er iets verkeerd is met je bestelling (bv stuk bij aankomst).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 23:58

Heb er ooit een jas besteld. Binnen 3 dagen in huis en geld binnen een week retour. Want had per ongeluk twee stuks aangekruist en geld over gemaakt ipv eentje. Gelukkig op tijd gezien zodat er wel 1 jas binnenkwam. ;)

Linny123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:59

Ik precies hetzelfde als Ezmee.... Heb alleen mn verzendkosten nog steeds niet retour gekregen, ach laat ook maar!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 15:02

Ik heb er wel goede ervaringen mee. Ze zijn snel met leveren, via de telefoon waren ze duidelijk (vond ik dan) en kwaliteit was ook goed. :)

hitmanhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 15:30

Idem, ook alleen maar goede ervaringen!

sullebulle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:25

ook ik heb enkel positieve ervaringen