Weide/stalling omg. Heemstede gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Abc_

Weide/stalling omg. Heemstede gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 15:33

Hoi,

Mijn plannen om een paard te kopen worden steeds serieuzer, dus ben ik nu aan het kijken hoe ik alles moet gaan regelen.
Ik ben me aan het orienteren op pensionstallen hier in de buurt, maar vaak kunnen paarden niet de hele dag naar buiten en zijn ze vrij duur.
Een weiland met (schuil)stalletje lijkt me daarom perfect. (Ik denk aan een fjord/haflinger) Een vriendin heeft dezelfde plannen, dus gezelschap voor de paarden is er al :+ .
Nou vroeg ik me dus af of hier ergens in de buurt weiland beschikbaar is (Heemstede/Vijfhuizen/Zwaanshoek/...) waar 2 paarden op kunnen (meer paarden is geen probleem) Heeft iemand hier ervaring mee? Of kent iemand misschien een boer waarbij dit mogelijk is?
Op hele korte termijn zijn er nog geen plannen. Ik ben dit jaar klaar met school en ga dan werken. Ik moet dus eerst een baan hebben, voordat ik uberhaupt de verzorging van een paard kan betalen.

Bedankt alvast voor de reacties!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:34

topic staat verkeerd, ik tem even.
Veel succes met het vinden van een geschikte stal ;)

Abc_

Re: Weide/stalling omg. Heemstede gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 15:36

Dankje!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:18

Verplaatst van VSW naar EA-GZ.

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:00

Je moet een keer je fiets pakken en rond gaan fietsen. Ik denk dat er al een heleboel stallen zijn die niet duur zijn en die je dit wel kunnen bieden alleen moet je wel even goed zoeken.

Vergeet niet dat als je zelf een stukje land gaat zoeken dat je geen baan hebt om beweging te geven en je in de winter na 5 uur je paard geen beweging meer kan geven, je zelf iedere dag 2 keer langs moet gaan om te voeren etc, er geen opberg plek is voor al je spullen etc.

Er zijn veel stallen die je kunnen bieden wat je graag wilt en wat ook niet duur is. Ik weet bijvoorbeeld een stal in Zwaanshoek. Als je interesse hebt PB mij dan maar!