Banaansingel, waar? Help!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Banaansingel, waar? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 18:50

Hallo,

er zijn eerder topics geweest waarin mensen op zoek waren naar een banaansingel, de info en links daarin leveren me niet veel op dus ik open een nieuw :Y) Dinsdag is de zadelmaker geweest en heeft me een banaansingel aangeraden. Ik wil er best een kopen maar ik kan er geen vinden, wie weet waar ik er aan kan komen? Ik heb denk ik onderhand alle ruiterwebshops wel gehad en ook in de grote ruitersportwinkel waar een stalgenootje werkt hadden ze ze niet. Ik zoek een veelzijdigheidssingel van 100 centimeter. Help.

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:51

huppa.nl

edit. ow je zoekt een vzh singel, volgens mij is dat alleen dressuur.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:52

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 18:56

Wat stom, heel huppa vergeten :+ Ik ga even kijken, die van wow in dat topic is 'm niet, da's een dressuursingel.
Edit: even gekeken op de site van huppa.nl en de enige die in de buurt komt is er vanaf 115 centimeter :+ ;(

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 19:08

Huppa heeft 'm niet, Nicky's keet (in de link in dat andere topic) heeft 'm ook niet, alleen in dressuur. En toch weet ik dat ze bestaan.

charlie430

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:56

Sorry, ik ken er nog niet veel van maar wat is een banaansingel?

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:50

Ze bestaan ook alleen in dressuur.. veelzijdigheids heb ik ook heel lang gezocht, maar bestaan gewoon niet :Y)
En als je ze toch vind wil ik het wel graag weten :+

Oakland1990

Re: Banaansingel, waar? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:52

Als je er écht graag een wil kunnen gebruiken moet je je ZM vragen lange singelriemen aan je zadel te maken zoals bij DRS, gaat bij erg veel zadels, en dan kun je er een nemen.
Heb alleen geen idee van het kostenplaatje...

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 19:52

Bij superhorse in breda. Zie ook website www.superhorse.nl hebben ze ze ook van kieffer. Dacht 114,95 zeer goede kwaliteit. Maar misschien hebben ze hem ook nog wel van andere merken. Ze hebben een webshop mocht die er niet opstaan zou ik even bellen zijn erg aardige mensen. Veel suc6!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 20:35

Oakland1990 schreef:
Als je er écht graag een wil kunnen gebruiken moet je je ZM vragen lange singelriemen aan je zadel te maken zoals bij DRS, gaat bij erg veel zadels, en dan kun je er een nemen.
Heb alleen geen idee van het kostenplaatje...

Je kunt schrijven. Ik ga er daarom vanuit dat je ook kunt lezen. Waarom doe je dat dan niet? Ik heb namelijk al eerder aangegeven waarom ik GEEN lange singelstoten aan mijn zadel wil.

Inmiddels heb ik een dressuurbanaan en twee singelverlengers besteld. Inderdaad bij Superhorse :)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:51

Verkoopadressen gezocht dus wordt dit topic verplaatst naar het juiste forum.
HAR-->EA-GZ Diensten.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:47

hestejente schreef:
Je kunt schrijven. Ik ga er daarom vanuit dat je ook kunt lezen. Waarom doe je dat dan niet? Ik heb namelijk al eerder aangegeven waarom ik GEEN lange singelstoten aan mijn zadel wil.

Inmiddels heb ik een dressuurbanaan en twee singelverlengers besteld. Inderdaad bij Superhorse :)

Heb je ze al? Kun je misschien laten weten of het goed werkt met twee singelverlengers? :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 21:49

Ik zal het je laten weten zodra ik de boel binnen heb :)

maritha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 18:16

steffyentom schreef:
Bij superhorse in breda. Zie ook website http://www.superhorse.nl hebben ze ze ook van kieffer. Dacht 114,95 zeer goede kwaliteit. Maar misschien hebben ze hem ook nog wel van andere merken. Ze hebben een webshop mocht die er niet opstaan zou ik even bellen zijn erg aardige mensen. Veel suc6!

Aardige mensen?? Ik heb er andere ervaringen mee, van mij krijgen ze geen cent meer.
Koop daar een deken, vraag advies over de maat, kom ik thuis blijkt hij niet te passen, dus ik mailen om op te sturen en te ruilen ja dat mag, stuur ik hem terug, krijg ik te horen de deken is gebruikt er zitten meerdere vlekken in, Ik heb gewoon niks met die deken gedaan 1 keer op mijn paard gelegd om te kijken of die past. Nu willen ze dat ik ga betalen om die deken te laten reinigen, heb gezegd dat ze hem maar terug moeten sturen ga daar geen geld aan uit geven, heb er niks mee gedaan. Ben echt zo boos.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 23:04

Bah, da's vervelend Maritha! Kan me voorstellen dat je dan liever niet meer bij zo'n winkel koopt.

maritha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 17:27

Ja baal wel, maar krijg de deken terug en ga hem maar op internet verkopen. Dan ga ik voor mjin paardje een andere halen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 17:31

Vervelend :( als je 'm verkoopt krijg je er denk ik lang niet voor wat je zelf betaald hebt. Gelukkig is het "maar" een deken en niet een of ander duur hoofdstel ofzo maar het blijft balen.

maritha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:01

ja precies, het is maar een deken.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 22:45

xMariekee schreef:
hestejente schreef:

Heb je ze al? Kun je misschien laten weten of het goed werkt met twee singelverlengers? :)

Gisteren zijn ook eindelijk de singelverlengers binnengekomen, banaan was er al een tijdje. Morgen ga ik er mee rijden!