Hallo twee van onze paarden gaan deze maand naar het land van de fam. Winter in Akersloot. Volgens mij wonen ze zelf in uitgeest maar dat weet ik niet zeker. Nu zou ik van te voren nog even contact opnemen maar ik kan nergens het telefoonnummer meer vinden. Wie weet dit wel, of anders hoe ik er aan kan komen. alvast bedankt!!!
weidegang voor u paarden,pony's, jaarlingen of merrie's met veulens in uitgeest. paarden worden regelmatig verweid. merrie's met veulens staan in aparte groep. vanaf augustus worden paarden bijgevoerd met prima kuilhooi. prijs 65 euro per mnd voor paarden pony's en jaarlingen. 85 euro per mnd voor merrie met veulen info g. winter 0251-312232
laat je ervaring even weten, zit er zelf wel aan te denken om er eventueel ook een paardje neer te zetten maar wil even ervaring weten er van dan
kjcm
Geplaatst: 09-04-09 22:58
dag,
je kan mij ook wel t e.e.a. vragen..... ben de schoondochter en ze wonen bij het land! in uitgeest en niet akersloot. gr.karin
ebony2
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-09 10:48
Bedankt voor de reacties, ik heb al gebeld en laatste weekend van april of het eerste weekend van mei kunnen ze lekker het land op
Ik heb dit adres van een vriendin van mij die elk jaar haar paard(en) hier heen bracht eerder. zij was super te spreken. Goede controlle, regelmatig worden de paarden verweid, en indien nodig bij gevoerd.
kevje06
Geplaatst: 14-04-09 08:42
hoi hoeveel land hebben ze / voor hoeveel paarden hoe zijn de stukken afgezet en hebben ze ook mogelijkheid tot winteropfok grtz.
ik ben wel nieuwsgierig of alle paarden bij elkaar staan of dat er delen zijn afgezet.
is het alleen merries of mogen ruinen of hengsten ook??
kjcm
Geplaatst: 16-04-09 15:08
geen hengsten. merries en ruinen door elkaar er zijn stukken afgezet maar zodanig dat ze flink de ruimte hebben om de zoveel tijd worden ze verweid naar een ander stuk als het zo mocht blijken, worden ze bijgevoerd met voordroogkuil. iedere dag controle
kjcm
Geplaatst: 16-04-09 15:10
oja, hoeveelheid land....alles bij elkaar...16 hectare meestal is het een groep niet groter dan 20 stuks paarden/ponies jong en oud vol=vol merries met veulens staan op een ander stuk de stukken zijn afgezet met (zo min mogelijk schrik)koord en natuurlijk sloten winteropfok is te overleggen