jullie ervaringen met ruitersportoutlet.nl ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

jullie ervaringen met ruitersportoutlet.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 14:55

Ik heb 2 maanden geleden een hoofdstel bij hun besteld. Ook meteen via Ideal betaald. Een paar dagen later kwam het hoofdstel binnen maar helaas paste het niet. gebeld ik mocht het terug sturen en zou meteen een nieuwe kleinere krijgen dus dezelfde dag retour gestuurd.Na ruim een week eens een mail gestuurd (maar daar heb ik nu nog geen antwoord op gehad)Na 2 weken maar eens gebeld.Hoofdstel was niet op voorraad moest besteld worden en ik zou het maandags in huis krijgen. Op vrijdags nog niets in huis dus maar weer gebeld.Het had opgestuurd moeten zijn vreemd dat ik het niet had gehad en ik zou terug gebeld worden. Maandags maar weer gebeld aangezien ze niet terug bellen.
Ze zou er achteraan gaan en mij weer bellen, niets gehad en ze heeft ook niet terug gebeld. Vandaag weer gebeld.Inmiddels ben ik er klaar mee en wil ik mijn geld wel terug. Ze kon me weer niet vertellen wanneer het hoofdstel binnen komt (binnen nu en 2 weken) Dus verteld dat ik mijn geld terug wil. Maar dat kan ook 2 weken duren. Ik heb gezegd dat ik de gang van zaken heel vreemd ging. Vond zij het ineens vreemd dat ik het hoofdstel niet had gehad toen ze zei dat het wel was opgestuurd hier heen en dat ze niet kan controleren of ik het echt niet heb gehad. NOUJA zeg!
Ze zitten in een overname en daardoor loopt het zo in de soep. Ja heel leuk dat ik daar de dupe van wordt. Heb ook verteld dat ze dan op de site moeten vermelden dat het kan zijn dat bestellingen langer dan 2 maanden niet verzonden worden :(

Hebben jullie ook dit soort ervaringen met deze(of een andere? ) internet ruitershop en hebben jullie uiteindelijk wel je spullen of je geld gehad? Ik vrees nml steeds meer dat ik kan fluiten naar zowel mijn geld als het hoofdstel.

|( |( |( |(

Judje

Re: jullie ervaringen met ruitersportoutlet.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:40

Verplaatst van RUI naar EA-GZ.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:04

Ik heb geen ervaringen met die winkel, maar ze hebben je toch in eerste instantie dat hoofstel gestuurd?! Maar die paste niet, dan zou ik me niet direkt zorgen maken dat je niets meer krijgt :)

Nog eens contact opnemen.. maar normaal gezien als ze inderdaad de tweede keer dat hoofdstel heeft opgestuurd moet ze toch een track en trace code hebben?!

Karmapala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:38

Ik heb geen ervaringen met deze webshop, maar wel enorm slechte ervaring met http://www.rendruitersport.nl :( .
Bestelling kwam veel later dan beloofd, klopte niet en toen ik dit in het gastenboek schreef werd mijn (negatieve) commentaar direct verwijderd omdat het niet reeel zou zijn :+ . Er staan alleen maar leuke dingen op....
Over het retourneren van de niet goed passende rijbroek werd moeilijk gedaan en de johdpurs konden niet eens meer worden teruggestuurd; stond in de kleine lettertjes.... Niets vermeld bij de aankoop, mooi waardeloos!

Kortom: ik koop NOOIT meer rijkleding en aanverwante zaken via internet. Dit doe ik regelmatig met allerlei andere zaken en ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad, BALEN!!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 14:55

Bitterbal schreef:
Ik heb geen ervaringen met die winkel, maar ze hebben je toch in eerste instantie dat hoofstel gestuurd?! Maar die paste niet, dan zou ik me niet direkt zorgen maken dat je niets meer krijgt :)

Nog eens contact opnemen.. maar normaal gezien als ze inderdaad de tweede keer dat hoofdstel heeft opgestuurd moet ze toch een track en trace code hebben?!

Klopt, pakketzegels hebben een T&T nummer. Dat kun je opvragen en dan kun je zelf op de site van de TNT checken waar je bestelling is.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 21:40

Ik heb in 2007 daar winterdekens besteld en was er zeer over te spreken. De deken bleek te lang, dus kon hem terugsturen en kreeg keurig weer een nieuwe terug..het regende in die periode erg veel en had hem met spoed nodig en dat deden ze ook.
Dat is dan wel uit 2007, maar vond het wel de moeite waard even te melden ;)
Oja, met het geld was het toen wel goedgegaan..was nogal een verwarrende bestelling van me.

Veel succes, even al je mailcontact bewaren en bevestigingen. Hopelijk heb je het gauw in huis.

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:23

Ik heb ook geen ervaringen met deze webshop. Maar wel een tip voor je: Ik zou even de algemene voorwaarden doorlezen en kijken of ze die zelf wel netjes uitgevoerd hebben! Ik heb ze hieronder voor je neergezet. Als je iets ontdekt wat ze niet goed hebben uitgevoerd, zou ik ze daar per mail op wijzen en je geld terug vragen en daarbij een termijn noemen. Ze hebben immers niets geleverd.

veel succes!

LEVERINGSCONDITIES
Alle producten van Ruitersport Outlet zijn doorgaans uit voorraad leverbaar. Het kan echter voorkomen dat een product tijdelijk niet in voorraad is. In dat geval wordt de klant hierover binnen 2 weken bericht en houdt Ruitersport Outlet uw bestelling aan. In dit bericht zal tevens worden aangegeven wat de verwachte levertijd zal zijn. Indien nalevering niet mogelijk is, komt uw bestelling te vervallen en wordt uw betaling per ommegaande gerestitueerd.

Levering binnen Nederland vindt plaats binnen 30 dagen nadat de betaling definitief is geworden en produkten voorradig zijn.

Voor levering buiten Nederland neemt Ruitersport Outlet contact op met de klant om over leveringswijze, leveringstermijn en kosten afspraken te maken.

Alle hier vermelde termijnen zijn indicatief en kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid van Ruitersport Outlet.

Alle transacties met Ruitersport Outlet worden als rechtsgeldig beschouwd zodra de betaling definitief is geworden. Klanten van Ruitersport Outlet hebben het recht produkten binnen 2 werkdagen na ontvangst retourneren indien deze niet aan de verwachtingen voldoen mits dit binnen 24 uur na ontvangst bij Ruitersport Outlet gemeld is.

Restitutie van de betaling zal plaatsvinden na ontvangst van de produkten door Ruitersport Outlet, onder aftrek van de door Ruitersport Outlet gemaakte kosten van verzending en uitsluitend indien de produkten niet zijn gebruikt, onbeschadigd zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd.

De kosten van retourzending zijn voor rekening van de klant.

Ingeval een bestelling wordt geplaatst ten behoeve van een derde is Ruitersport Outlet niet verantwoordelijk voor de juistheid van de naam- en/of adresgegevens van deze derde.

Karmapala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:30

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:45

zit hier dichtbij
ik ging er wel eens heen
vond het aardige mensen
maar ben er al een hele poos niet geweest

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 13:54

*veegt zweet van voorhoofd* ik heb mijn geld terug!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:43

Gelukkig :) flink geduurd zeg..mss hebben ze zichzelf gegooled ;)