Ze zou er achteraan gaan en mij weer bellen, niets gehad en ze heeft ook niet terug gebeld. Vandaag weer gebeld.Inmiddels ben ik er klaar mee en wil ik mijn geld wel terug. Ze kon me weer niet vertellen wanneer het hoofdstel binnen komt (binnen nu en 2 weken) Dus verteld dat ik mijn geld terug wil. Maar dat kan ook 2 weken duren. Ik heb gezegd dat ik de gang van zaken heel vreemd ging. Vond zij het ineens vreemd dat ik het hoofdstel niet had gehad toen ze zei dat het wel was opgestuurd hier heen en dat ze niet kan controleren of ik het echt niet heb gehad. NOUJA zeg!
Ze zitten in een overname en daardoor loopt het zo in de soep. Ja heel leuk dat ik daar de dupe van wordt. Heb ook verteld dat ze dan op de site moeten vermelden dat het kan zijn dat bestellingen langer dan 2 maanden niet verzonden worden

Hebben jullie ook dit soort ervaringen met deze(of een andere? ) internet ruitershop en hebben jullie uiteindelijk wel je spullen of je geld gehad? Ik vrees nml steeds meer dat ik kan fluiten naar zowel mijn geld als het hoofdstel.

. Er staan alleen maar leuke dingen op....