Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hier op bokt zoeken ook dikwijls mensen een nieuwe thuis voor hun ouder paardje. chipieke schreef:euhm, kijk even op marktplaats rond? Zielige paarden zat...
Wat wil je met het paard gaan doenHier op bokt zoeken ook dikwijls mensen een nieuwe thuis voor hun ouder paardje.
wat is jouw prijsklasse?Tallie_Ho schreef:Ik vermoed dat dit weer iemand is die voor een duppie op de eerste rang wil zitten en dan later komt klagen dat het paard niet in orde is..
Mijn advies: Spaar door en koop een fatsoenlijk paard, of begin er niet aan.
. Lotteenzoo schreef:Tallie_Ho schreef:Ik vermoed dat dit weer iemand is die voor een duppie op de eerste rang wil zitten en dan later komt klagen dat het paard niet in orde is..
Mijn advies: Spaar door en koop een fatsoenlijk paard, of begin er niet aan.
ehmm ik wil gewoon een normaal recreatie paard;) geen westrijden etc etc .... dus foute vermoedens:)
xx
*puck* schreef:lotteenzo, ga een poos op een manege rijden , bij het hebben van een paard komt veel meer kijken dan een lap grond waar hij kan lopen.
in een ander topic schrijf je poten i.p.v. benen en vraag je wat een 4jarige mag kosten die al 2 jaar niet bereden is, dus twijfel ik aan jouw paardenverstand want het houd echt meer in dan 1 keer in de week uit het weiland trekken om er op rond te hobbelen.
wat dacht je van hoefsmid,dierenarts,zadel hoofdstel,halster met touw ,inentingen inloopstal en bijvoeding in de winter en dan heb je hopenlijk een gezond dier want alleen de voorrijkosten van een dierenarts zijn zo 30 euro.

*puck* schreef:lotteenzo, ga een poos op een manege rijden , bij het hebben van een paard komt veel meer kijken dan een lap grond waar hij kan lopen.
in een ander topic schrijf je poten i.p.v. benen en vraag je wat een 4jarige mag kosten die al 2 jaar niet bereden is, dus twijfel ik aan jouw paardenverstand want het houd echt meer in dan 1 keer in de week uit het weiland trekken om er op rond te hobbelen.
wat dacht je van hoefsmid,dierenarts,zadel hoofdstel,halster met touw ,inentingen inloopstal en bijvoeding in de winter en dan heb je hopenlijk een gezond dier want alleen de voorrijkosten van een dierenarts zijn zo 30 euro.