Rhythm beads zelf maken?Adressen voor kralen gezocht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Caballo77

Rhythm beads zelf maken?Adressen voor kralen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 13:38

Volgende maand heb ik een fotoshoot samen met mijn tinker. Graag wil hem dan ook op de foto laten zetten in Ierse stijl. Daarvoor wil ik zelf rhythm beads en manenclips maken in de kleuren van de Ierse vlag. Leek me in eerste instantie heel goed te doen, maar nu kan ik de kralen en de clipjes nergens vinden. Ik gebruik hiervoor het liefste plastic kralen anders wordt het zo zwaar en veter; geen nylon draad of zo. Ik zoek dus mooie kunststof kralen in de kleuren groen, wit en oranje waar een veter doorheen kan, en de clipjes die je gebruikt om de beads vast te zitten. Wie hier op bokt heeft ook wel eens zelf rhythm beads gemaakt? Waar heb je je materialen gekocht? Tips en ideeën zijn natuurlijk ook van harte welkom!!

Oh ja nog eventjes ter info. Ik heb al een aantal (online) kralenshops aangeschreven om te vragen of zij me verder kunnen helpen ;)
Laatst bijgewerkt door Tanja op 01-04-09 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Title verduidelijkt

Tanja

Re: Rhythm beads zelf maken?Adressen voor kralen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:03

Adressen gezocht
HAR-->EA-GZ Diensten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:24

Leuk :)

Ik heb wel een tip voor je, een mss wat gekke, maar de intertoys, zou die ze niet verkopen in van die creabeadoosjes? Of Zeeman en Wibra?
Meestal zijn de plastic kralen voor kinderen erg leuk en gok zomaar dat de Intertoys ze wel heeft?

Veel plezier met knutselen.

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 08:19

@Amy77. Bedankt voor de tip. Ben gaan kijken, maar helaas geen kunststof kralen in de gewenste kleuren.

Maar....heb een een zeer behulpzame online kralenshop gevonden. Zij heeft alle materialen voor me kunnen vinden! Topic mag op slot!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 22:24

Slotje :)

Denk je er wel om dat je na 1 week een ander topic in deze categorie mag openen, en de artikelen pas over drie weken opnieuw mag plaatsen? Gerekend vanaf het aanmaken van dit topic.