Stalling/weidegang omgeving Hilversum gezocht.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jayney

Stalling/weidegang omgeving Hilversum gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 17:43

Hallo iedereen,
Ik ben een beetje een aantal mogelijkheden op een rijtje aan het zetten.
Nu zoek ik een stalling/weidegang in omgeving Hilversum, Loosdrecht of Hollandsche rading.
Ik dacht dat jullie me wel konden helpen.

Ik zou het fijn vinden als jullie er ook prijzen bij zetten en wat de mogelijkheden daar zijn het hoeft van mij niet luxe te zijn. Er is verder geen haast bij.

Dus brand maar los......

)jeffrey(

Re: Stalling/weidegang omgeving Hilversum gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:46

Ik sta ook op een stalling, maar helaas niet bij hilversum in de buurt.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:51

-->EA-GZ Diensten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:20

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 12:25

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:01

Is Eemnes nog te doen. Daar heb je de Heidehoek. www.heidehoek.nl
Je moet wel zelf je paard buiten enbinnen zetten. Maar in de zomer zijn er wel mooie weilanden en in de winter wat paddocks. Dan heb je helaas niet de mogelijkheid om ze uren buiten te zetten maar 1 tot 2 uur.
De bak en longeerbodems zijn erg goed en ook dicht bij het bos/heide.

Ik heb er voorheen ook gestaan, maar omdat mijn pony het een stuk rustige aan moet doen ben ik verhuisd naar een boerderij in Baarn/Soest/Lage Vuursche.
Kan ook wat zijn? Paarden worden buiten gezet en komen ook in de winter veel buiten. De bakbodem is in de winter goed, in de zomer zwaar. Maar de boerderij is midden in het bos en daar zijn de paden erg goed.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 10:22

AnnemiekvM schreef:
Is Eemnes nog te doen. Daar heb je de Heidehoek. http://www.heidehoek.nl
Je moet wel zelf je paard buiten enbinnen zetten. Maar in de zomer zijn er wel mooie weilanden en in de winter wat paddocks. Dan heb je helaas niet de mogelijkheid om ze uren buiten te zetten maar 1 tot 2 uur.

Ik heb er voorheen ook gestaan, maar omdat mijn pony het een stuk rustige aan moet doen ben ik verhuisd naar een boerderij in Baarn/Soest/Lage Vuursche.
Kan ook wat zijn? Paarden worden buiten gezet en komen ook in de winter veel buiten. De bakbodem is in de winter goed, in de zomer zwaar. Maar de boerderij is midden in het bos en daar zijn de paden erg goed.

Heey bedankt maar eemnes is me iets te ver maar heb je iets meer info over die andere stal waar je zelf ook staat?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:06

Jayney schreef:
AnnemiekvM schreef:
Is Eemnes nog te doen. Daar heb je de Heidehoek. http://www.heidehoek.nl

Heey bedankt maar eemnes is me iets te ver maar heb je iets meer info over die andere stal waar je zelf ook staat?

Dat heb ik wel!
De stallen zijn 3 bij 3M. De paarden gaan in de winter van 11.00 tot 16.00 naar buiten in de winterlandjes. Ze staan dan in groepjes van 2 en er zijn 2 groepjes van 4 op een wat groter stuk land. Staat nu overigens geen gras.

In de zomer gaan ze op de wei in groepjes van ongeveer 5. Het land is best groot. Dan gaan ze van ongeveer 8.00 uur tot 16.00 uur naar buiten. Met mooi weer langer, met heel slecht weer wat korter. In de zomerwei zijn ook drinkbakken.

Je moet zelf voor biks/muesli zorgen. Er wordt kuil gevoerd en de paarden staan op stro.

De boerderij is midden in het bos. Een penning is 30 euro per jaar.
Stalling kost voor een pony 230 en voor een paard 240 euro per maand.

Er is een butenbak. In de winter/herfst erg goed. Zodra het weer droog wordt vind ik de bak zwaar worden.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:23

Kijk eens op marktplaats, daar staan inmiddels ook aardig wat stallingen in de buurt rond Hilversum op.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 09:37

AnnemiekvM; bedankt ik ga er is even over nadenken

twiggy; ik ga is even kijken op marktplaats

nog meer optie zijn welkom

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 20:53

Nog niet gevonden wat ik zoek.
Dus nog meer opties?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:49

Er zijn enorm veel stallingen in deze buurt :) . Maar wat zoek je nou precies? Stal met weidegang of paddocks of alleen stal of alleen weidegang? Faciliteiten? Ik bedoel, ik kan je een hele rij geven, maar het is wat fijner om wat meer informatie te hebben...... ;)

Bij ons kun je ook staan eventueel (stal). We hebben 1 buitengroep, die het hele jaar door op het land staan (de mijne staat daarin en die kudde is helaas vol), maar de rest gaat op stal medio november/december tot eind april/1 mei. Er zijn geen paddocks voor die grote groep. Helaas. Bij interesse PB me maar, maar ik zou iets zoeken waarbij je paard 's winters wel naar buiten kan. Daar ben ik heel eerlijk in.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 09:47

Twiggy2008 schreef:
Er zijn enorm veel stallingen in deze buurt :) . Maar wat zoek je nou precies? Stal met weidegang of paddocks of alleen stal of alleen weidegang? Faciliteiten? Ik bedoel, ik kan je een hele rij geven, maar het is wat fijner om wat meer informatie te hebben...... ;)

Bij ons kun je ook staan eventueel (stal). We hebben 1 buitengroep, die het hele jaar door op het land staan (de mijne staat daarin en die kudde is helaas vol), maar de rest gaat op stal medio november/december tot eind april/1 mei. Er zijn geen paddocks voor die grote groep. Helaas. Bij interesse PB me maar, maar ik zou iets zoeken waarbij je paard 's winters wel naar buiten kan. Daar ben ik heel eerlijk in.

ik pb je even dat is makkelijker

chavie13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:00

Hoi

Ja ik sta op stal alberts. De kosten zijn 230 per maand. Je hoeft niet uit te mesten en te voeren. Alles wordt gedaan. Er zijn 2 weilanden, 4 paddocks, 1 longeerbak, 1 buitenbak, overdekte spuitplaats, kleine kantine met kachel etc. , Buitenrij mogelijkheden dit kan door over de weg maar ook door het weiland en een stukje weg. Naast de stal is manege hallinckveld waar je ook nog eventueel lessen zou kunnen volgen. 500 meter verderop zit manege de kamphorst en kun je eventueel knhs wedstrijden starten.... Voor de rest is het een gezellige stal met allemaal leuke meiden. Voor meer informatie kun je altijd kijken op de website :www.stalalberts.nl of op hyves onder stal alberts.

groetjes en succes

Fjordtje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 16:56

Hoi,
ik sta op manege zonneveld.
ik weet niet of het te ver is?
op maandag en vrijdag word er uitgemest voor je.
op woensdag extra op strooien.
ze hebben allemaal een luik.
de meeste ook een buitenluik.
manege ligt naast het bos.
Hele vriendelijke mensen.
word ook voor je gevoerd.
je krijgt een naambordje.
eerste paasdag gaat de wei weer open.
als het goed is.
in de zomer vakantie als je op vakantie gaat kan je je paard op de wei zetten dag en nacht.
kan je kiezen welke wei kiezen tussen 2 weidegangen.
1 grote weide gang.
een stuk of 12 prive weitjes waar aleen jou paard in mag als je er een huurt.
grote wei gratis.
3 wasplaatsen: pensionstal, leasestal en manegestal.
solarium in pensionstal.
stapmolen, 3 padocks, buitenbak en binnenbak.
tribune bij de binnenbak.
voor pension en lease klanten zijn er om de week springlessen.
er komt ook een dressuurles.
www.manegezonneveld.nl

ik hoop dat je er wat aan hebt!