Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AnnemiekvM schreef:Is Eemnes nog te doen. Daar heb je de Heidehoek. http://www.heidehoek.nl
Je moet wel zelf je paard buiten enbinnen zetten. Maar in de zomer zijn er wel mooie weilanden en in de winter wat paddocks. Dan heb je helaas niet de mogelijkheid om ze uren buiten te zetten maar 1 tot 2 uur.
De bak en longeerbodems zijn erg goed en ook dicht bij het bos/heide.
Ik heb er voorheen ook gestaan, maar omdat mijn pony het een stuk rustige aan moet doen ben ik verhuisd naar een boerderij in Baarn/Soest/Lage Vuursche.
Kan ook wat zijn? Paarden worden buiten gezet en komen ook in de winter veel buiten. De bakbodem is in de winter goed, in de zomer zwaar. Maar de boerderij is midden in het bos en daar zijn de paden erg goed.
Jayney schreef:AnnemiekvM schreef:Is Eemnes nog te doen. Daar heb je de Heidehoek. http://www.heidehoek.nl
Je moet wel zelf je paard buiten enbinnen zetten. Maar in de zomer zijn er wel mooie weilanden en in de winter wat paddocks. Dan heb je helaas niet de mogelijkheid om ze uren buiten te zetten maar 1 tot 2 uur.
De bak en longeerbodems zijn erg goed en ook dicht bij het bos/heide.
Ik heb er voorheen ook gestaan, maar omdat mijn pony het een stuk rustige aan moet doen ben ik verhuisd naar een boerderij in Baarn/Soest/Lage Vuursche.
Kan ook wat zijn? Paarden worden buiten gezet en komen ook in de winter veel buiten. De bakbodem is in de winter goed, in de zomer zwaar. Maar de boerderij is midden in het bos en daar zijn de paden erg goed.
Heey bedankt maar eemnes is me iets te ver maar heb je iets meer info over die andere stal waar je zelf ook staat?
. Maar wat zoek je nou precies? Stal met weidegang of paddocks of alleen stal of alleen weidegang? Faciliteiten? Ik bedoel, ik kan je een hele rij geven, maar het is wat fijner om wat meer informatie te hebben......
Twiggy2008 schreef:Er zijn enorm veel stallingen in deze buurt. Maar wat zoek je nou precies? Stal met weidegang of paddocks of alleen stal of alleen weidegang? Faciliteiten? Ik bedoel, ik kan je een hele rij geven, maar het is wat fijner om wat meer informatie te hebben......
![]()
Bij ons kun je ook staan eventueel (stal). We hebben 1 buitengroep, die het hele jaar door op het land staan (de mijne staat daarin en die kudde is helaas vol), maar de rest gaat op stal medio november/december tot eind april/1 mei. Er zijn geen paddocks voor die grote groep. Helaas. Bij interesse PB me maar, maar ik zou iets zoeken waarbij je paard 's winters wel naar buiten kan. Daar ben ik heel eerlijk in.