Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Verder lag de rijbak er wel goed bij en krijgen de paarden er geloof ik wel veel weidegang en de mensen waren vriendelijk. Ik heb op de Zilfia's Hoeve gestaan. Hier zijn menners ook welkom en kun je gewoon in de rijbakken mennen mits je rekening houdt met de andere ruiters. Er is ook een stalling voor de menkarren(geen idee of deze een speciale naam hebben
) Hier is alleen de weidegang beperkter. haflinger4me schreef:Belker : welke stal in maartensdijk is dat ? Ik zag op de site van marsua inderdaad dat er ook boxen zijn. Ik ga eens informeren. Blijkbaar is stal verkerk niet zo bekend. Krijg niet zoveel reacties hierop.
Citaat:Aan de rand van Maartensdijk en op de grens met Lage Vuursche en De Bilt bevindt zich zuivelboerderij De Tolboom.
Deze boerderij ligt aan de rand van het bos. De ruiterpaden gaan via De Lage Vuursche door naar de Hoge Vuursche en grenzen aan de ruiterpaden van het Goois Natuur Reservaat welke doorlopen tot de rand van het Gooimeer bij Naarden.
De boxen zijn gebouwd in open kapschuren en zijn dus heel fris. De paarden gaan overdag met het koppel naar buiten. De stalling is inclusief stro en kuil en binnen en buiten zetten. De stalling is exclusief hardvoer en mesten. Bak, paddock en longeervolte worden aangelegd.
de stalling kost 225 euro per maand.
Indien les gewenst is dan bestaat de mogelijkheid om clublessen bij de Hilversumse rijvereniging te volgen. Deze lessen worden bij
Telefoonnummer bij mij op te vragen.