ik zoek gewoon een staletje bak niet verplicht graag weilandd ik kan niks vinden dat dichtbij delft is \ weet iemand een adressjwant we hebben een pony greizen maar me pa zegt dat we eerst een staling moeten vinden voordat we een pony nemen anders moet ie in de tuin en dat is nou ook weer nie zo groot ????
Ik vraag me af hoe goed je gezocht hebt? Dit zijn zomaar een paar stallen die ik alleen al op google en marktplaats zo tegenkwam.
Poiuytrewq
Geplaatst: 08-03-09 11:45
Dan vraag ik me en beetje af hoe goed jij die stallen kent (God die adv van MP ken ik dan niet).
De meeste stallen van je lijstje is het tegendeel van wat zij wilt.
Ik zou voor Ypenburghoeve gaan, hofstede oostrijk of iets in die trant, als je er wat centenvoor overhebt. Daar hebben ze voor zover ik weet een fijn stalmanagement .
Bij stal smit hebben ze bijv nog geen m2 weiland. StalinDelft raad ik heel erg af. Drevijn kun je er voor kiezen om ze buiten te laten zetten, maar deze stal is vrij duur. Maar dan heb je wel alle gezelligheid en heerlijke bakken&uitrijmogelijkheden. el
Weiland hier kun je een moord voor doen maar het is amper te vinden. Het is ook gewoon balen dt ze in meerendeel van de stallen alleen in de zomer 12 weken naar buiten gaan.