Gezocht, stalling omg. Veenendaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MariitJjaa

Gezocht, stalling omg. Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 12:45

Hallo allemaal,

Ik heb mijn paard nu momenteel staan op een manege, de Blauwen Draad in Rhenen, op de grens van Veenendaal. Opzich is het daar niet verkeerd. Maar ik wil even weten wat er nog meer aanwezing is in deze omgeving.
Ik zoek iets met een goede bak, waar ook in de winter goed kan worden gereden. Het liefst niet in de straal van Tiel, Scherpenzeel, Ommeren e.d. Dat is te ver. Elst zou nog net kunnen.

Als jullie mij verder kunnen helpen zou dat super zijn!

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:52

Dit bericht kun je beter bij eenmaal/andermaal neerzetten en dan bij gezocht. Ik meld het even bij de mod zodat je bericht naar het juiste verzet word.

Mijn paard staat in Ederveen. Daar in de omgeving zitten ook wel wat stallen. Is dit voor je te doen of te ver??
Laatst bijgewerkt door Tanja op 03-03-09 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Tanja

Re: Gezocht, stalling omg. Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:49

VSW-->EA-GZ Diensten

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 13:53

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:12

Ik weet niet of dat te ver is maar in Amerongen zit een goede;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:54

In Amerongen heb je een stal ik geloof dat dat de dijkhoeve heet? voor zover ik weet moet je daar wel alles zelf doen of met mede stalgenoten afspraken maken. Ze hebben daar wel ee binnenbak.

Ik sta op stal in Renswoude! Prima stal! Goede lessen prima bak! Alles word voor je gedaan! Ruime boxen overdekte rijbaan met eb en vloed bodem en direct aan t bos! ( meer info via pb ).

In Elst zit stal Bolderman.
ook bij t bos en word ook alles gedaan voor je. Binnenbak met eb en vloed bodem en een buitenbak van ik geloof dat t 20x60 was ( hier heb ik ook even gestaan ).

Verder weet ik nog wel een aantal pensionstallen alleen zijn die bakken met een flinke regenbui of vries niet meer te rijden!

Wat heb je precies in je hoofd? Wat wil je aan voorzieningen, wil je bij t bos of maakt dat niet uit?
Wil je een klein schalige of grote pensionstal?
Wat is de prijs die je wilt betalen?

Blauwendraad ken ik ja. ik zou daar niet gaan staan met een paard. De boxen worden maar 1 keer per week gemest ( niet bevordelijk voor rotstraal ) de paarden worden niet buiten gezet en als je dus zelf er geen tijd voor hebt staan ze 24 uur per dag binnen. Wel hebben ze 2 binnenbakken en een buitenbak en een bos dat is wel voordelig! Als de paarden nou buitenw erden gezet voor je en de boxen elke dag egdaan werden en de eigenaarw at veranderd zou t nog niet eens zo'n slechte stal zijn

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:54

Wij hebben ons paard ook dicht bij Veenendaal staan, net over de grens bij Renswoude. Accomodatie is volpension en heeft een binnenbak en buitenbak met eb vloedbodem, je kan dus het hele jaar door rijden. Verder ligt er nog een renbaan bij van 1 km lengte. Paarden gaan in de zomer het land op en in de wintermaanden in de paddock, hier hoef je zelf niks aan te doen. Ik weet alleen niet of er nog stallen vrij zijn, maar mocht meer willen weten stuur dan een pb'tje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:55

Susan dan weey ik waar jij staat, god hoe heet dat ook alweer! Ze hebben daar ook cross hindernissen he? de schalm ofzo