Wie kent het? Hoe zijn jullie ervaringen? Ben heel erg benieuwd. Ben er wezen kijken met n vriendin en 1 van haar paarden staat er nu. Ziet er goed uit, voor n bedrijf wat nog druk aan t bouwen is. Wil misschien mijn (bijrijd)paardje er ook neer zetten als er weer plek is, zodat we samen kunnen gaan rijden.
heej, jij ook hier!? k hoop dat t haar daar een beetje bevalt, ze wil whit er misschien ook neer zetten maar wat ik van haar heb gehoord klinkt wel goed een vriendin van mij heeft daar gereden, en zij had er wel positieve verhalen over!
paardje
Geplaatst: 01-03-09 15:46
Is van iemand die dezelfde cursus volgt als ik. ken de stal zelf niet, maar weet dat zij goed les geeft en erg goed voor haar paarden zorgt. Klinkt goed!
Bedankt voor de reactie! Enne Nien, was leuk gister!
Nienkex
Geplaatst: 01-03-09 20:34
maar moos, jij bent er tog geweest, bij vermeer? wat was jouw indruk ervan? ik ben er nog noooi geweest, maar t klonk wel goed wat esther zei oeh, whit ging er gister buiten ff vet vandoor joh in volle galop...
Ik ben er geweest gisteren en de eerste indruk is goed. Maar ben benieuwd naar meningen en ervaringen van anderen.
RijoHoeve
Geplaatst: 12-03-09 16:46
He! ik ga daar ook op, ik woon zelf in Bunschoten-spakenburg, en ik ben vanmiddag even wezen kijken en mijn indruk is ook heel goed. ze zijn ind aan het verbouwen maar ze hebben een tijdelijke binnebak. En Annemieke ( De oprichter '' ) heeft me ook al de manage paardjes laten zien, en ze zijn echt zóoo lief Alleen ik moet wel bij een beginnersklasje , maar dat vind ik niet zo erg, alleen ze zei dat er wel oudere bij zaten.. dus zometeen zit ik bij 18 jarige ofzo ,, Maar ik zie wel, want als het goed is ga ik volgende week al beginnen
Oftewel: SUPER MANAGE
Groetjes
Nienkex
Geplaatst: 12-03-09 19:40
ik ben er inmiddels ook geweest... ik vond het er super goed uitzien, alleen echt super duidelijk nog niet af mooie ruime stallen, heerlijk licht allemaal, en overal veel ruimte
Sheila1404
Geplaatst: 01-04-09 15:55
hoi iedereen!
Voor vragen kom maar op! Ik loop al jaren bij deze manege en mijn paard staat daar ook, ik lease haar! Dus als je wat wilt weten ofzo, of ergens een foto van wilt hebben zeg het maar!
Groetjes Sheila
Marr_
Geplaatst: 12-05-09 22:41
Ik rij ook al 8 jaar op Stal Vermeer. Heb 6 jaar een manegepony verzorgd die daar stond . De lessen zijn goed, mooie en ruime stallen en de manegepony's zijn erg leuk! Voor fotos of meer info moet je maar even een PB sturen. In mijn profiel staan ook wel foto's van (oude)manegepony's geloof ik..
bentlylover
Geplaatst: 19-05-09 14:32
Heee ik heb 2 jaar geleden op les gezeten een jaar of 6 op de oude manege der van en die nieuwe ziet er ook leuk uit! alleen nog nooit geweest wel vaak langs gereden.