K heb geen idee of t hier goed staat.
Voor n vriendin van me die een paardje wil leasen wat bij mij op stal staat (van een van mn beste vriendinnen) zoek ik via bokt een stalletje in Noordwijk. Noordwijkerhout of Oegsteest mag ook, maar verder niet, i.v.m. vervoer. Overdag is ze afhankelijk van de fiets, 's avonds zou haar vriend haar evt. kunnen brengen, maar ze wil het liefst gewoon overdag gaan. Het gaat om een KWPN-merrie van 18.
Er hoeft geen bak aanwezig te zijn, gewoon bij n boer is prima dus. Ze zal vnl. NH, grondwerk etc. gaan doen, en recreatief rijden. Weidegang is wel een must. Een wei met goede schuilstal is ook prima. Zelf mesten en voeren is geen probleem.
En max. 175 euro p.m.
De reden dat er enige spoed achter zit is dat de stal waar ze nu staat tijdelijk is, en ze nu ineens vóór komende zaterdag weg moet zijn. Ze is in slechte conditie omdat ze te lang in het land heeft gestaan, en haar gebit slecht is waardoor ze behoorlijk was afgevallen. DA, tandarts erbij, en ze krijgt nu slobber speciaal voor oudere paarden. En inmiddels is ze al behoorlijk aangekomen.
Misschien weet iemand hier een leuk plekje voor haar? Het mag tijdelijk zijn, totdat ze het land in zou kunnen.
T beestje heeft al jaren een speciaal plekje in mn hart en ik gun haar het beste, maar t is even lastig.