wat betekent 'Verplaatst: VSW --> EA-GZ'?? Heb ik mijn vraag in het verkeerde forum gezet?
Groetjes
Judje
Geplaatst: 24-02-09 13:10
Klopt, hij stond inderdaad op het verkeerde forum.
Wanneer je nog eens vragen hebt over moderatoracties kan je natuurlijk ook de moderator een PB sturen om om uitleg te vragen. Dan kan het topic 'ontopic' blijven.
DeBlokhoeve
Geplaatst: 24-02-09 19:20
Hoi! We hebben nog enkele plaatsen vrij voor pensionstalling. Meer informatie over onze stal kun je vinden op www.staldeblokhoeve.nl. Wij hebben een sportstal waarbij we enkele boxen verhuren. Onze stal ligt in Vught (recht tegenover restaurant In 't Groenewoud). Mocht je interesse hebben, dan ben je altijd van harte welkom om eens - vrijblijvend - op onze stal te komen kijken.
Groetjes Monique
EsterW
Geplaatst: 22-03-09 22:04
Hoi, Je topic is al even geleden, maar ik wilde je toch nog even wijzen op Stal Zwaluwhoeve in Vught. Vind je dat dichtbij genoeg vanuit Rosmalen? Een prima plek met binnen- en buitenbak met Agterbergbodem, nog een (kleine) buitenbak, div. paddocks waarin de paarden ca. een halve tot een hele dag buiten kunnen staan, longeerpaddock, prima poets- en wasplaats... nou ja, ik kan nog even door gaan. Ik heb daar de laatste vier jaar gelest, waarvan de laatste twee jaar met eigen paard, die daar in pension staat. Fijne stal voor recreatie- en wedstrijdruiters, prettige sfeer, geen 'gedoe'. Zie www.stalzwaluwhoevevught.nl. Groet, Ester