Sommer dealer?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

fjordnina

Sommer dealer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 17:33

Ik ben erg geïnteresseerd in een Sommer zadel. Nu heb ik slechts 1 dealer gevonden en die zit ruim 136 km verderop. Weet er iemand nog meer dealers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:35

Voor Sommer moet je toch al snel in Duitsland gaan kijken. Daar zijn deze zadels veel populairder.

Anoniem

Re: Sommer dealer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:21

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 19:44

Dat is inderdaad de enige die ik in NL gevonden heb Bourrelier. Helaas dus met een behoorlijke afstand. Ik heb ze al gemaild hoe ze het oplossen met reiskosten, maar ik ben niet van plan om meer dan 100 euro aan reiskosten te betalen. Het zal dus echt van hun prijs afhangen of ik hen kan laten komen.

Duitsland is dan waarschijnlijk veel dichter bij, maar mijn duits is bar slecht, dan moet ik mijn vader er dus al bij hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:54

Ik denk, wanneer je een zadel bij ze afneemt, dat er echt wel iets aan de reiskosten gedaan kan worden.
Maar, het is idd afwachten. Je hebt ws wel vrij snel antwoord, ik toentertijd wel.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:55

riel klumper in almelo dealt geloof ik ook in sommer :j

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 21:51

Was dat niet alleen hoofdstellen e.d.? Ik heb namelijk voor mijn andere merrie eind oktober ook een zadel bij haar gekocht. Ben ook bij haar in de winkel geweest, maar heb daar geen Sommers gezien. Kan natuurlijk altijd nog even informeren.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:15

ze had wel altijd sommers, maar weet niet of ze ze nu nog heeft

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:24

De Sommer dealer die ik ken, zit in Venhuizen (bij Enkhuizen dus in Noord-Holland).
Ik weet niet of je die bedoelde met die 136 km? Het kan overigens best zijn dat die wel aan huis wil komen, ze verlenen goede service. Wij hebben er ook ons zadel gekocht en zijn erg tevreden.
Ik kan je wel een tel. nr. of mailadres geven als je wilt.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 09:49

Martie: Die bedoelde ik niet met het aantal km, maar met 134 km zit het in dezelfde richting. Toch zou ik ook wel graag de naam en email/site willen hebben.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:56

klumper dealt niet meer met sommer, misshien dat er nog wat ligt, heb er afgelopen voorjaar nog een sommer zadel vandaan gehaald, voor 40 % korting ;P
en 4 jaar terug mijn sommer spring, maar ik geloof niet dat ze er nog nieuw spul van hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:17

HAR --> EA GZ DI.

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:35

klumper heeft idd sommer in het assortiment gehad maar richt zich nu puur op de black county. Er lag laatst nog een dressuur en een VZH met veel korting van sommer

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:31

Drunens ruiterhuis heeft Sommer. Ik heb daar mijn Sommer vandaan.
En ook de Royal horse outlet net over de grens in Belgie verkoopt Sommer. Maar aagezien je in overijssel woont is dit nog veel te ver.

Maar als je slim bent laat je eerst een zadelmaker komen om te passen en vergelijk je de pijzen eerst even. Of weet je al welk zadel dat je wil? Want als ruitersportwinkels importeren doen ze er een goed bedrag boven op!
Voor mijn zadel heb ik €1195 betaald. Hetzelfde model staat op een Duitse site gewoon voor €900! Dus je kan ze echt beter in Duitsland halen.
Helaas wat het voor mij te laat en heb ik m'n zadel al gekocht.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 20:27

Drunens ruiterhuis waag ik me niet aan. Te veel slechte verhalen gehoord en ik ben toch een beetje te zuinig op dit soort bedragen om het toch maar te proberen.

België is inderdaad ook te ver. Sommer wil ik als 2e optie houden als Massimo mij niet bevalt of op een andere manier niet past.

Bij de Peelvoeters ben ik al met al bijna 200 euro kwijt aan reis en aanmeetkosten. Vindt ik toch wel erg veel. Denk dat ik mijn vader eens lief aan ga kijken om eens te helpen met een duitse zadelmaker. Het lijkt erop dat dat toch de beste oplossing is.