Zadelmaker omgeving Eindhoven??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Zadelmaker omgeving Eindhoven??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 19:41

Juist die zoek ik + ervaringen van mensen.

Mijn zadel ligt jammer genoeg niet meer goed, ik wil graag een nieuw zadel kopen maar moet wel eerst de centjes hebben en die heb ik voorlopig nog niet(hard aan het werk) maar ik wil toch wel iets (tijdelijk) aan mijn zadel laten doen zodat we nog even door kunnen blijven rijden.

Dus wie o wie weet een goede zadelmaker?

Anoniem

Re: Zadelmaker omgeving Eindhoven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:42

Ik heb hele goede ervaringen met Peter Verhoeven uit Bakel!

Kan hem je zeker aanraden!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 19:50

Heb je daar een site van ofzo? of iets van een prijs indicatie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:51

hij vraagt 25 euro voorrijdkosten geloof ik...

En de verdere prijs, ja ligt eraan wat je nodig hebt of gedaan moet hebben :+

De site zou ik zo niet weten eigenlijk!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:56

Daar heb ik idd ook hele goede verhalen over gehoord!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:03

Ik ben heel tevreden over Bart, van Ruyters voor Ruiters in Nuenen.
Vraagt hele nette bedragen en levert ontzettend goed werkt. Heel netjes afgewerkt en hij houd je helemaal op de hoogte van wat hij precies met je zadel doet.

Snovje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:07

Ik ben erg tevreden over Karl Langenraap uit ruiterstad oirschot. Soms kunnen afspraken maken wel iets langer duren, maar hij gaat alleen voor een 100% passend zadel. Hij is eerlijk in zijn advies en houdt rekening met jouw budget.

Mocht je vragen hebben dan mag je me wel pb-en hoor

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:12

Ik ben persoonlijk zeer ontevrede over Bart van Ruyters voor Ruiters ik kan je de details pb-en.

Verder heb ik vele goede verhalen gehoord over karl langenraap alleen heb ik hem een jaar geleden proberen een afspraak te maken dit was toen slecht uitgelopen (afspraken niet nakomen oa.) alleen laatst heb ik hem weer gesproken en het klinkt als een goede man die weet wat hij doet. Ik verwacht dat hij vorig jaar gewoon privé omstandigheden had waardoor de afspraken wat stroef liepen :S

Verder heb ik ook wel eens wat gehoord over verhoeven enkel geen ervaring.

Ik ga zelf naar een zadelmaker in Uden (of ja hij komt langs) alleen deze is op het moment niet bereikbaar en is wat ver weg voor jou en hij verkoopt enkel dressuurzadels.

Verder kan ik je nog wel wat meer informatie geven over meerdere zadelmakers (zowel negatief dat helaas in de meerderheid is als positief)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:53

HAR --> EA GZ DI.

Moderatoropmerking:
Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan op EA. Daarnaast zien we ook graag dat je onderbouwd waarom je positief of negatief over een bedrijf of iemand bent. Dan heeft de TS er namelijk ook echt iets aan.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:55

Afspraken maken met Karl is altijd lastig em je hebt er wat uithoudingsvermogen voor nodig. Maar dan heb je ook wat....
Heeft er kijk op, werkt netjes en zit zijn hele leven al tussen de zadels...

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:38

Bij mij is Karl de eerste keer (gisteren) op komen dagen. Hij gaf echt goed en eerlijk advies! Hij heeft nu mijn zadel mee om op te laten vullen voor een nette prijs.

Snovje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 22:58

Even ter info voor mensen.

Door prive omstandigheden is het in het verleden inderdaad erg moeilijk geweest om hem te pakken kunnen krijgen en afspraken te maken. Daar heeft hij idd steken in laten vallen en dat weet hij ook. Sinds dit jr zit hij in ruiterstad in oirschot en heeft zijn eigen zaak in xxxx (ben plaats vergeten) opgezegd.
Afspraken maken gaat nu goed en komt hij na voor zover ik weet en ervaring heb. Wel is het zo dat hij echt heel goed is, eerlijk advies geeft en weet waar hij het over heeft. Dit resulteerd in dat vele mensen hem als zadelmaker willen hebben maar zijn agenda hierdoor wel heel erg vol is en het dus enige tijd kan duren voordat ie een gaatje voor je heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:11

Ik ben het niet helemaal eens met de uitspraken over Karl! Ik heb zowel met pasvorm als met afspraken slechte ervaringen met hem!

Ik heb het inmiddels dus ook opgegeven met hem en ben overgestapt naar een ander!

Bart van ruyters voor Ruiters ben ik ook niet heel tevreden over, die heeft mij een keer goed besodemieterd met een zadel :o

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 17:19

IKbenEllen schreef:
http://www.brandt-zadels.nl

Arno is een super gedreven jongen, zeer tevreden over +:)+

Ik heb Arno geëmailt, zelfde dag nog een email terug.
Heb voor dinsdag een afspraak, het klonk als een zeer aardige jongen door de telefoon.
Ben benieuwt :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:59

Hele goede keus :D +:)+
Doe hem maar de groeten van Ellen ;)

Ik heb nog niemand gehoord die niet tevreden was over hem.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:59

Ik laat tegenwoordig Arie Boer bij mijn zadel komen. Ik heb teveel getrubbel meegemaakt met verschilende zadelmakers. Waaronder Bart van Ruyters en ook Verhoeven uit Bakel. Daar zien ze me echt niet meer terug voor m'n zadel.

Arno ken ik dan weer niet.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:11

Arno is onlangs voor zichzelf begonnen, komt van Hulzebos.

Ik wil zowiezo een zadelmaker die naar mijn paard komt kijken, hoe mijn zadel ligt op mijn paard, anders kun je imo nooit goed opvullen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 16:36

Ik ben benieuwt morgen :D
Zijn er mensen dan die een zadel laten opvullen zonder dat er mensen naar gekeken hebben dan ? :=

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:30

Ik ken genoeg ruitersportzaken die zadels "zo" opvullen hoor... zonder het paard ooit gezien te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:31

Ik ook :=

Spijtig genoeg!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 20:03

Zo Arno is geweest, wat een toffe gast zeg!
Jammer genoeg blijkt mijn zadel wat ik bij mijn pony heb gekregen wel een zadelmarkt zadel (vermoede had ik al, zadel klopt van geen kant) maar verrassend had het niet eens een erg slechte pasvorm volgens Arno. Alleen het zadel zelf was nogal raar. Hij heeft het netjes opgevuld en gekeken hoe het nu lag, en nu kan ik weer een tijd voorruit totdat ik genoeg centjes heb voor een nieuw zadel. En dat voor een heel net prijsje
Ik denk dat ik dan ook weer bij hem aan klop.

IkbenEllen ik had hem de groetjes gedaan maar hij wist even niet wie je was, hij vroeg waar je woonde en wat je achternaam was, maar die wist ik natuurlijk niet dus ik zei dat ik het even zou vragen en het dan zou laten weten :+

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 20:10

Zeg maar dat ie zich moet schamen en dat ie eens naar zijn visitekaartje moet kijken :D

Ja goeie gast om mee te werken he ;)