Over welk bedrijf ben je nou wél tevreden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Over welk bedrijf ben je nou wél tevreden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 17:54

Hoe vaak zie je hier niet topics langs komen met bagger bedrijf dit, bagger bedrijf dat....
En tja, slecht nieuws verspreidt zich nu eenmaal sneller en blijft langer hangen dan goed nieuws.
Daarom het idee:

Geef aan over welk bedrijf/service/persoon/etc je super tevreden bent omdat ze iets bijvoorbeeld super opgelost hebben.

Mag ook weleens gezegt worden toch?
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 19-02-09 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

aslo

Re: Over welk bedrijf ben je nou wél tevreden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:01

Ik ben zeer tevreden over: Koenderink Haaksbergen, Pegasus Kilder, Divoza, Kraus Wehl, Marstall. Verder heb ik eigenlijk weinig/geen slechte ervaringen met winkels/leveranciers/webshops mbt de paardensport.

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:03

moeten het persee ruitersportzaken zijn?
Ik ben súper tevreden over Ed Gosens quarters&paints. Ze geven geweldig les en de paarden worden prima verzorgt!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 18:06

nee hoor, alles mbt paarden. Denk dus aan ruitershops, trainers, handelstallen, opfokbedrijven, dierenartsen, hoefsmeden, etc etc etc

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:07

Om even wat handelsstallen te noemen..
Ted Kop Jansen
Jansen van den Hout

Euh. Ruitersportzaken.
Piaffe (weet dat de meningen verdeelt zyn..)
Divoza

Trainers:
Marjolein Pas
Joyce Heuitink

Dierenartsen:
Gonnie Smeenk (Dierenartspraktijk het Montferland)

Hoefsmid:
Ronny Vermeulen
Nico Kleintjes

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 18:12

zou leuk zijn als er ook nog redenen bij komen ;)

Vorig jaar bijv had ik een rijbroek gekocht bij Pegasus in Asperen (heb daar toen al een topic over gemaakt, maar vooruit ;) )
Na 2 maanden begon de broek (en geen goedkope!) al slijtage te vertonen.
Hun contact opgenomen met de fabrikant, en kon de broek zo omruilen, er werd helemaal niet moeilijk over gedaan, waarschijnlijk gewoon een fabrikage fout.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:37

als ik via internet bestel, doe ik dat vaak bij hippocare liessel. en ik ga vaak naar van rijs in zevenhuizen. ben over hun beiden heel erg tevreden. goede service en snelle levering.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:06

aslo schreef:
Ik ben zeer tevreden over: Koenderink Haaksbergen, Pegasus Kilder, Divoza, Kraus Wehl, Marstall. Verder heb ik eigenlijk weinig/geen slechte ervaringen met winkels/leveranciers/webshops mbt de paardensport.

Oké redenen:
Pegasus Kilder, alles kan gepast worden, past het niet kun je terugbrengen en krijg je je geld weer. Is er iets binnen korte tijd na aankoop kapot, gaat het terug naar de fabrikant en 9 van de 10 keer krijg je een nieuwe retour. Hebben nagenoeg altijd alles op voorraad.
Divoza, snelle levering, niet oké, kun je retour doen e.d. Tot nu toe voldeed alles wat we besteld hebben aan de verwachtingen.
Koenderink, voorrijkosten/controle zadels redelijk goedkoop (mn vergeleken bij de meesten), sympathieke mensen en sr. is een zeer kundig zadelmaker.
Kraus, prettige man en goede service.
Marstall, goed voer, goed advies.

Vwb lessen:
Rosalinde Heck (aardige meid, hoop kennis en tevens paarden fysio, dus altijd handig).
Marscha Reijs (dito sympathieke meid en veel kennis. Weet het goed uit te leggen).

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:56

De paardendrogist. bestel niet vaak wat maar is altijd heel netjes op tijd, keurig verpakt en als het product er niet is wordt dat gezegd en later toegestuurd.

En mijn hoefsmid levert altijd keurig werk af, is op tijd en belt ook als het anders wordt.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:16

Chaos schreef:
Hoefsmid:

Nico Kleintjes

Hebben wij ook als smid, super toffe vent en goed werk.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:02

Zeer tevreden met (Britse) transport bedrijf John Parker International.
Deze raad ik altijd aan bij mensen die paarden via ons kopen. Ze hebben tientallen jaren ervaring en chauffeurs die zeer betrokken zijn met de paarden, zo erg, dat ze moeite hebben met afscheid nemen. De wagens zijn laag, licht en ruim -makkelijk met laden- en super veilig.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:08

Ik ben erg tevreden over:

Ooteman:
hele fijne mensen, denken ook gewoon met je mee. Wij hebben daar een keer chaps besteld voor een bepaalde datum en toen hebben ze ons nog gebeld "misschien hebben we ze niet op tijd binnen" en samen zijn we eruit gekomen dat wij allebei op de dag dat we ze nodig hadden naar hetzelfde concours gingen en zo tot de conclusie zijn gekomen dat hij ze mee zou nemen en eventueel ook nog chaps van dezelfde maat van een ander merk, heel fijn.

Hoefsmid:
Kees Kroon, hij komt hier al jaren en gaat heel fijn met de paarden om. Hij is eerlijk en je kan 'm ook alles vragen en dan krijg je gewoon een eerlijk antwoord terug. Daarbij is het ook gewoon een hele grappige man die kwaliteitswerk aflevert :j

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:54

www.agradi.nl super tevreden, prijs kwaliteit is ook heel goed en hele goede service

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:53

Daar kocht ik vroeger ook, tot de verzenkosten naar buitenland buiten verhouding raakten, helaas.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 01:08

Verplaatst: TAO --> EA-GZ

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 01:13

Ik ben groot fan van de paardelarij. Eerst was ik ontzettend critisch, maar dankzij hen kan ik weer normaal met mijn paard omgaan, en valt ze niet meer in de catogorie onhandelbaar...