Iemand ervaring met Huppa?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ibelia14

Iemand ervaring met Huppa?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 18:56

Heeft iemand wel eens een zadel oid bij de site Huppa gekocht?
En wat zijn jullie ervaringen?

Sence

Re: Iemand ervaring met Huppa?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 03:21

Ik heb er een zadel gekocht, in de winkel zelf. Via de site heb ik geen ervaringen mee, omdat het bij mij in de buurt is. Ik heb er in ieder geval nog nooit iets slechts over gehoord.

De service was verder goed, goede hulp. De singel die ik er bij kreeg die paste niet, bleek achteraf. Geen probleem, kon gewoon ruilen voor een grotere. Had die ook niet gepast, was ook geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 13:19

HAR --> EA GZ DI.

Moderatoropmerking:
Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand en onderbouwd zijn toegestaan op EA.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:25

Ik heb begin september een dekje bij Huppa op de site besteld, netjes geld overgemaakt, maar tot op heden nog geen dekje ontvangen en het terugstorten van mijn geld laat nu dus ook al een paar maanden op zich wachten.
Ik heb er flink wat mails uit moeten gooien om de zaak een beetje op gang te houden, maar telkens was er wel iets.
Op sommige mails heb ik nooit een reactie terug gekregen en het telefoonnummer dat ik gekregen heb deed het niet.

Het is inmiddels alweer bijna een half jaar geleden dat ik het dekje bestelde en ik heb de zaak maar opgegeven :n
Echt super irritant, maar ik weet inmiddels wel dat ik dáár in ieder geval nóóit maar dan ook nóóit meer wat bestel!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:31

Anders zoek je hun goede telefoonnummer op. Ze zullen vast wel op internet staan ofzo, want hun ruiterzaak is aan huis. En zij zitten trouwens zelf ook op bokt.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:08

Ik heb ook niet zo'n goede ervaring met hun.
Mijn reeds betaalde jodphurs kwamen ook maar niet, naar heel veel keren bellen/mailen etc. uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen, heeft wel 2 maanden geduurt.
Ze hebben hun excuses aangeboden, maar mij zien ze daar niet meer........

BenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:31

Nee, dat hoor je meer inderdaad van die site. Zal er ook niets meer kopen.... Ooteman is wel erg goed met leveren!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:38

Sence schreef:
Anders zoek je hun goede telefoonnummer op. Ze zullen vast wel op internet staan ofzo, want hun ruiterzaak is aan huis. En zij zitten trouwens zelf ook op bokt.

Per mail is mij verteld dat ik wel het juiste nummer had, maar dat hun telefoonverbinding oid tijdelijk buiten gebruik was.
Daarna heb ik het nog een hele tijd per mail proberen op te lossen, maar kreeg van hun kant niet bijzonder veel respons.
De laatste reactie die ik heb gekregen is of ik mijn gevens door wilde geven om het geld terug over te maken.
Daarna heb ik niks meer van ze gehoord (ondanks dat ik nog een aantal keren gemaild heb) en ook nog steeds mijn geld niet terug.

Ik hoop dat ze van die luttele 30 euro heel erg gelukkig zullen worden :)
Mij zien ze daar in ieder geval niet meer en ik zal me ook niet inhouden om met anderen mijn ervaring te delen.

Edit: Ik heb overigens ook op het bestelformulier MIJN telefoonnummer ingevuld en ook nog eens per mail gevraagd of ze mij een belletje wilden geven. (+ weer mijn nummer doorgegeven)
Maar dat vonden ze blijkbaar ook teveel moeite, want ik heb nooit geen enkel telefoontje ontvangen.

Diaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:53

Ik heb erg lang moeten wachten op mijn spulletjes, wel goed mailcontact hierover gehad en uiteindelijk is ook alles netjes geleverd.

Fjorden007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 18:16

Ik heb er gister een zadel besteld...
Ben dus wel benieuwd wanneer die geleverd word !

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 18:21

Mmm raar, misschien dat ze de laatste tijd wat problemen hebben. Heb er paar jaar geleden een jas besteld. Had hem binnen 2 dagen in huis. Alleen hij was per ongeluk twee keer besteld. Heb op tijd kunnen voorkomen dat er twee werden opgestuurd en mijn geld had ik ook al snel weer terug.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:50

Ik heb ook zéér negatieve ervaringen met Huppa.nl en wil dan ook iedereen waarschuwen hier ooit wat te kopen. Ik had een behoorlijk grote bestelling gedaan, waaronder een halster en dure leren rijlaarzen. Die heb ik tot op heden nooit ontvangen terwijl ik in September vorig jaar besteld heb.

De eerste foute ervaring was toen ik belde of mijn bestelling er al was en een positieve bevestiging kreeg op die vraag. Dus mijn vriend en ik naar de winkel, bleek mevrouwtje helemaal NIKS binnen te hebben. Ja totaal andere leren rijlaarzen :Z

Daarna duurde het nog weken voor ik het eerste deel binnen kreeg, waarvan 2 artikelen totaal niet leken op de artikelen die ik had besteld maar goed..Dat heb ik zo gelaten omdat ik daar niet heel veel problemen mee had.

Het 2e deel van de bestelling kreeg ik een paar weken daarna. Ondertussen had ik al 25 mailtjes en 10 telefoontjes de deur uit gedaan, maar ik heb misschien op een paar mailtjes antwoord gehad en de telefoon kan ze ook niet opnemen.

Het laatste deel, dus het halster en de rijlaarzen heb ik NOOIT gekregen. Na weer een aantal mailtjes en telefoontjes gedaan te hebben kreeg ik eindelijk een antwoord terug. En wel dat de rijlaarzen bij mij bezorgd waren volgens haar. Niet dus! Weer gebeld, zij stuurt ons door naar TNT want volgens haar heeft ze ze verstuurd..maar niet verzekerd want dat vond ze niet nodig dat was mijn eigen risico maar. TNT is netjes hier aan de deur geweest om te vragen hoe alles in elkaar stak. Maar verder heb ik nooit meer wat gehoord.

Tot de eigenaresse van Huppa opeens geld van mijn rekening ging incasseren, terwijl zij mij nog geld schuldig is vanwege de nooit ontvangen rijlaarzen en halster. Mijn vriend heeft gister weer gebeld, kreeg haar plotseling ook nog eens aan de telefoon maar werd gewoon afgekapt met "ik heb klanten in de winkel, stuur maar een mailtje". Waarop mijn vriend met de terechte vraag kwam "en ik ben geen klant?!" Daar had mevrouw geen boodschap aan. Dus gister een mailtje gestuurd, maar tot op heden nog weer niks gehoord.

Voor mij nooit geen Huppa meer en ik raad iedereen sterk af om er ooit iets te bestellen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:05

Zowel van de winkel als van de site heb ik goede ervaringen. Heb welgeteld 1x in de winkel (2 jaar terug) en 1x van de site wat besteld, was meteen klant van de dag :')

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 07:23

Ze zal het ook vast wel een keertje wél goed doen, maar ik neem de gok niet meer om te betalen en vervolgens maar af te wachten of ik het wel of niet krijg.

miesred

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:19

Hallo, ik lees nu ook jullie reacties, betreft Huppa.
Ikzelf heb ook negatieve ervaring met deze K.... zaak!!!
Ruiterartikelen retour gezonden, tot op heden geen enkel geldbedrag retour gekregen.

HUPPA reageert gewoon niet op de vele mail's en vele telefoontjes die ik gepleegd heb.

WAARDELOOS!!!!!!!!!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:22

Klinkt goed allemaal _O-

Spetterrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:26

hier nog iemand met ervaring nou waardeloos.
ik daar laatst heen wou wat halen woon vlak bij .
was er niemand lachen ze nog op bed het was 12 uur nou open die zaak .
en al bij spullen die ik koop gaan stuk
ze hebben vaaak geverft leer
en weten zelf de maten niet eens van deken enzo.
ze hebben namelijk het merk pfiff
geen idee hoe je het schrijft!

miesred

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:32

Gaat niet goed zo, bij Huppa........