stalling in de buurt van leidschendam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

biancavos

stalling in de buurt van leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 11:01

Hoi,

Ik ben op zoek naar een betaalbare stalling voor mijn haflinger. Ik zelf woon in leidschendam, en zoek in een straal van ongeveer 10 km.
Mijn eisen zijn dat er in elk geval een bak aanwezig moet zijn, verder zou ik het erg fijn vinden als er het hele jaar door mogelijkheid is om je paard buiten te hebben staan.
24/7 buiten staan zou ook een hele fijne optie zijn.
Als iemand iets weet hoor ik het graag..

Bianca

Judje

Re: stalling in de buurt van leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:38

Verplaatst: VSW --> EA-GZ

snowpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:31

Is stal de driegang iets voor je? Die zit bij Leidschenveen. Daar kunnen ze zomer en winter naar buiten en heb je alleen een buitenbak. Verder heb je volgens mij Hester in de buurt van Leidschenhage.Die heeft een binnenbak, maar kunnen ze volgens mij niet naar buiten. Succes!

Christadk

Re: stalling in de buurt van leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:38

Bij ons op stal is er nog een box vrij. Het is in Stompwijk. Paarden gaan s'winters overdag naar buiten en zomers dag en nacht. Je moet wel zelf mesten. Er is een kleine buitenbak met verlichting aanwezig, de bak word van het voorjaar vergroot maar is prima te doen. Prijs is 175 euro per maand incl stro, kuil en 1 kilo biks.