Via site interhippiq, harnachement kopen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Via site interhippiq, harnachement kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 19:07

Wie kent deze site en heeft er wel eens iets besteld??

http://www.interhippique.nl

Zie er mooie zadels opstaan, wil namelijk graag tzt eigen spullen kopen. Iemand een idee?

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:11

Een zadel, hoofdstel, halster, halstertouw, bandages, 2 dekjes en regendeken en vliegendeken :) . Prima kwaliteit en ik zou zelf even gaan kijken aangezien er bij mij iets mis ging met de post (verkeerde kleur). En als je gaat kijken heb je een ruime keus en een hele goede service! :)
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten alles doet het nog uitstekend :D .

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:11

Ervaringen gezocht met webshop, HAR-->EA-GZ Diensten.

Miss_Blimm

Re: Via site interhippiq, harnachement kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 19:16

Maar het zit in de buurt van R'dam? De site ziet er iig netjes uit. En de zadel zien er ook goed uit, voor zover je dat dan kan zien hej :)

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:21

Een zadel op afstand kopen brengt altijd zijn risico's met zich mee. Mijn zadel staat nu al weer te koop aangezien mijn Tinker enorm veranderd is qua postuur. Ik zou er altijd een zadel maker bij laten komen als je het zadel in huis hebt :j . Ik heb wel gehoord dat je het zadel makkelijk retour kunt zenden naar haar als het niet past.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 19:24

Ja dat las ik dus ook al. Maar aangezien ik geen eigen paard heb zou ik wel een zadel willen hebben wat makkelijk overal past. Ik ben klein en heb korte benen. Niet alle zadels zitten dus fijn.

Aangezien ik sowieso andermans spullen mag gebruiken ben ik het op korte termijn niet van plan maar tzt zou het wel zo fijn zijn om eigen spullen te hebben. Ben me dus een beetje aan het orienteren :)

Thx voor je reactie.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:31

Niet ieder zadel past op elk paard hé. Eigenlijk heeft (bijna) ieder paard een ander zadel nodig want je kan niet verwachten dat je met 1 zadel 5 paarden kunt rijden. De een heeft bijvoorbeeld een hoge ruggengraat en de ander niet en dan past dat zadel dus niet. Of een brede boom kun je niet op een smalle pony leggen. Vaak lijkt het goed te liggen maar ligt het helemaal niet goed. Als ik jou was zou ik geen zadel aan schaffen als je niet 1 vaste pony hebt, want een slecht zadel kan erg pijnlijk zijn voor een paard en veel schade aanrichten ;) .

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 19:40

Nee dat weet ik maar ik zou dan ook pas een zadel aanschaffen als ik 1 'vast' rijdt. De eigenaar heeft wel voor allemaal eigen zadels en hoofdstellen :)

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:58

de kwaliteit van de zadels van interhippique is niet te vergelijken met de bekendere A merken. Voor het doel dat jij voor ogen hebt zou ik het eerder zoeken in een merkzadel die bewezen op veel paarden goed ligt, dan denk ik aan Kieffer, Euroriding diamant, Passier, KN. Maar dan nog moet je rekening houden met verschillende ruggen, een brede en smalle rug passen niet onder hetzelfde zadel en een heel hoge schoft en geen schoft meestal ook niet. Overleg vooral met de eigenaar van de paarden waar je dit zadel op wilt gaan leggen