'Het leer van het Ruiterwinkeltje'

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Niki

'Het leer van het Ruiterwinkeltje'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 22:07

Hallo Hallo!
Heeft één van jullie toevallig ervaringen met 'Het Ruiterwinkeltje'. Ik vindt dat er mooie hoofdstellen op de site staan, maar heb geen idee hoe het met de kwaliteit zit. En bijvoorbeeld de levertijden. Heb grote drama's gehad met ruitershop in deventer, niet goed aangekomen bestellingen enz..
Weet iemand meer van deze webwinkel??
Groetjes!

**ps waarschijnlijk staat dit topic totaal op de verkeerde plek, sorry sorry! Ik weet echt nooit waar ik het moet plaatsen, ben helaas geen ervaren bokker..

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:08

Voeren ze een eigen merk, of verkopen ze gewoon bekende merken?

Edit: Ik heb even op de site gekeken, maar ik denk dat je van een hoofdstel van 20 euro niet teveel moet verwachten. Die van 70 is echter weer een ander verhaal.
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 05-02-09 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanja

Re: 'Het leer van het Ruiterwinkeltje'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:10

Ervaringen gezocht met een winkel dus HAR-->EA-GZ Diensten.

mailhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 23:27

Er zijn ook uitstekende hoofdstellen van €20,- kwaliteit kan net zo goed zijn al bij wijze van een kieffer hoofdstel.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:06

Naja, over het algemeen heb je dan gewoon persleer. Dat kan ook heel lang meegaan, maar vaak moet je er wel wat 'beter voor zorgen'. Maar ik heb zelf een hoofdstel van 30 euro, hartstikke leuk ding :) . Dus het hoeft niet perse...

Maar als je via internet koopt loop je altijd risico dat het tegenvalt. Informeer goed naar de optie om eventueel te ruilen of retour te doen...

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 14:38

Goedkoop kan kei hard zijn, maar ook boterzacht.

Maar duurder tja, kieffer is ook niet meer wat het geweest is.

Hoofdstellen houd ik het liefste toch even vast om te zien of het iets is. Vooral omdat hier op bokt meningen ook kunnen verschillen over kwaliteit en stug of niet stug leer.

Misschien 2e hands of de plaatstelijk ruitersportzaak gaan. Hier in de buurt verkopen ruitersportzaken ook vanaf hele aannemelijke prijzen hoofdstellen.

_noukie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 10:28

ik heb geen idee hoe het kwaliteit van het leer is,
Maar kwa levertijd e.d. heb ik echt super goede ervaring met het ruiterwinkeltje..
Ik had het geld de overgemaakt, en het deken die ik besteld had, de volgende dag in huis!!
Echt super!! :j