Mensen gezocht, die workshops willen geven op NSO Voorburg

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Black2000

Mensen gezocht, die workshops willen geven op NSO Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 21:24

Hallo,

Ik werk al jaren op een NSO, Naschoolse opvang, met kinderen in de leeftijd van 4 tot 7 jaar en we hebben een groep met kinderen in de leeftijd van 7 tot 12 jaar!

Nu zijn we de laatste tijd heel erg bezig met het aanbieden van meer activiteiten, zoals sport en spel, dans, toneel etc! Ik doe een hoop zelf, maar we hebben ook een klein budget om mensen van buitenaf in te huren, voor bv. toneellessen, sport en spel, maakt niet uit.

Maar ja, waar vind je die mensen?? Ik weet het niet, dus als jullie suggesties hebben, laat het me weten! Ik zoek dus mensen, die tegen een kleine vergoeding een leuke activiteit/workshop kunnen aanbieden! ( max 25-30 euro per keer! )

Het gaat om een naschoolse in Voorburg ZH, dus de mensen moeten wel uit de buurt komen!

Heb je ideetjes of kun je een workshop komen geven, ik hoor het graag!

Groetjes,

Mandy

Prrrr

Re: Mensen gezocht, die workshops willen geven op NSO Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 23:30

[STW] -> [EA-GZ-DI]

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:26

informeer is bij de gemeente en ook bij sportverenigingen en sportscholen kun je vaak iets leuks vinden. Ook leuk is wellicht iets meer met kunst en cultuur, dieren(bescherming etc)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:51

Via gemeenten kun je ook vaak subsidie aanvragen voor dergelijke projecten. Is er geen coördinator Brede School in de gemeente? Die doet ook vaak projecten via BSO of NSO.

Verder kun je eens bij kunst en cultuurinstellingen informeren wat de mogelijkheden zijn. Die hebben vaak meer ervaring met het krijgen van subsidie. Bijvoorbeeld Stichting ToBe (regio Dordrecht, Ridderkerk, Hoeksche Waard). Die hebben bij ons een keer een dansactiviteit gedaan bij de TSO op een school. Volledig gesubsidieerd door de gemeente.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 00:21

Dat ga ik zeker proberen, het is voor ons allemaal nieuw, we deden gewoon ons ding! Lekker met de kids bezig zijn. Nu dus meer activiteiten, heel leuk, maar een hoop geregel! Gelukkig doe ik ook gewoon een hoop zelf, zoals toneel, schminken en tekenen. Maar het is natuurlijk leuker om mensen te vragen, die echt 'iets' kunnen, haha!