Wie weet waar verkrijgbaar Draversvet/military vet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stephannie7

Wie weet waar verkrijgbaar Draversvet/military vet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 22:30

Ik hoorde van een kennis dat bij paardjes die erg gevoelig zijn op hun dekens draversvet of ookwel military vet genoemdde oplossing kan zijn tegen de schuurplekken. De binnenkant van je deken word wel erg vet. Maar het schijnt te helpen. Nu mijn vraag wie weet waar dit verkrijgbaar is?

Alvast bedankt.

Sim

Re: Wie weet waar verkrijgbaar Draversvet/military vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 08:33

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 09:51

Verplaatst: VSW --> EA-GZ

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 18:02

schuurplekken voorkom je ook door een goed passende deken met gladde (Soort nylon/voeringstof achtige) voering aan de binnenzijde zoals onder andere de dekens van horseware die hebben en sommige andere merken ook, ik weet enkele types van bucas en hh die dit ook hebben

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 18:55

Ja denk dat ik dat bedoel zal het eens testen.

En heb je helemaal gelijk in zoals je leest die heeft hij normaal ook deze deken heeft hij 2 dagen omgehad. Normaal heeft hij een bucas deken. Maar een light versie en met die extreme kou hij staat dag en nacht buiten hadden we er een staldeken ondergedaan van equitheme en deze zat dus blijkbaar niet goed gezien de kale plekken. Heb de deken ook niet meer omgehad en inmiddels heeft hij een gevoerde deken met hals. Maar het is voor het beestje wel zo fijn als het nu weer snel aangroeid zonder verder schuren ;) Want een kale houd is toch gevoeliger. En ik kreeg dit als tip. Heb het zelf nog nooit getest

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 18:57

Slotje heb mijn antwoord :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:13

Slotje :)

Denk je er wel om dat je na 1 week een ander topic in deze categorie mag openen, en dit topic pas over drie weken opnieuw mag plaatsen? Gerekend vanaf het aanmaken van dit topic.