Hoi, Ben op zoek naar iemand die een erg mooi schilderij/foto kan maken van een pony. Zoals je bij commercieel kan vinden heeft mijn vriendin hun pony (onze oude pony) te koop staan. Omdat ze zelf heel erg gek is op de pony wil ik haar voor haar verjaardag een aandenken geven aan de pony. Wie kan mij hierbij helpen ben namelijk zelf niet erg handig op dat gebied en kan een mooi schilderij maken van de pony of van haar hoofd. Iemand die een superproffesionele foto kan maken mag ook reageren.
Ik zag laatst een ontzettend mooie tekening van een pony hier op bokt. Ik weet alleen niet meer wie dat had getekend. Later in het topic werd in ieder geval de originele foto geplaatst, Misschien dat iemand anders weet welk topic ik bedoel.
Mocht je echt een mooie fotoshoot willen hebben, dan kun je misschien eens op mijn website kijken.. Mocht je een idee hebbe hoe je dan graag de shoot wilt invullen dan mag je ook zeker mailen met je idee en dan is er ook wel wat te regelen buiten de pakketten
Ik zie dat je vlak bij mij woont, tenminste in overijsel bij het grootste pretpark..kan niet missen: slagharen? helaas ben ik net gestopt met de opleiding fotografie en heb ik geen camera meer in mijn bezit anders had ik je graagwillen helpen!