Weidegang gezocht omgeving Arnhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mnoonn

Weidegang gezocht omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 18:41

Voor mijn jaarling merrie ben ik op zoek naar een weiland in de omgeving van Arnhem/Velp/Huissen/Elst, ergens in die richting. Ze staat nu ergens op stal, maar gaat daar erg weinig naar buiten en dat vind ik toch sneu voor der. Het zou fijn zijn als er al een paard/of meerdere in de wei staan, is dit niet het geval kan ik er altijd zelf nog 1 bijregelen. Dus ken of weet je iemand die dit heeft dan hoor ik het graag O:)

Djilna

Re: Weidegang gezocht omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:42

Misschien beter naar een opfokbedrijf?
Zo'n jonkie hoort lekker in de groep te lopen :j

Mnoonn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 21:08

Ja daar zat ik zelf ook al wel aan te denken. Alleen zit er hier in de buurt volgens mij niet zoiets en ik zou haar toch nog graag elke week willen zien.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:41

Verplaatst: VSW --> EA-GZ

PatriesCarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 15:21

in huissen heb je weilanden zat

misschien gewoon bij mensen aanbellen naast een weiland (zo kom ik ook aan mijn wei)

ik zelf heb een weiland met alleen een schuilstalletje en bevalt me prima stond eerst op een superpensionstal maar aangezien ik het weer helemaal zelf wou gaan doen heb ik een wei gehuurd

ik zou verder zo geen stallingen weten maar wel dat er in huissen weilanden zat vrij zijn