vervoer voor paard..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Jordy_

vervoer voor paard..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 16:19

hallo allemaal,,
begin februari komen mijn nieuwe paardjes alleen heb ik zelf geen trailer of trekhaak.
ze staan beide bij een andere eigenaar de een kan gebracht worden
maar die ander kan nu niet meer gebracht worden helaas.
Nu is mijn vraag of iemand uiteraard tegen vergoeding dat ponytje wil ophalen en naar zijn nieuwe stalletje brengen??
het gaat om een grote shet/kleine a pony ruin ik heb eigenlijk geen idee of hij makkelijk te laden is dat zal ik nog even na vragen.
wie heeft er een trailertje en mag ermee rijden de pony staat in friesland.

Groetjes thamara

MiSzNiTa

Re: vervoer voor paard..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:27

waar in friesland en waar moet hij heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 22:40

TAO --> EA GZ DI.

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal oneliners verwijderd. Reacties in de trant van "VP?", "Mag ik de vraagprijs?", "Mag ik een foto zien?", "Je hebt een PB.", "Stipje" of "Dezelfde vraag." of "Ruil je ", zijn verwijderd. Als je bijvoorbeeld de vraagprijs wilt weten of meer foto's wilt zien, dan kun je zelf een PB sturen aan de betrokken bokker. Het is niet nodig om te melden dat iemand een pb heeft. Dat ziet diegene vanzelf. Wil je het topic graag bewaren, dan kun je jezelf abonneren op het topic of de bookmark-functie gebruiken. Ook kun je zelf een stipje in het topic zetten door op de index op het icoontje voor het topic te klikken. Voor meer informatie, zie de regels van EA en de Help van Bokt.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 08:38

Van waar in Friesland naar waar in Noord-Holland moet de pony vervoerd?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 11:34

als je andere pony niet te ver bij deze vandaan staat zou je nog een dealtje kunnen maken met die eigenaar dat hij de pony even oppikt en ze dan samen brengt. Vragen kan altijd toch? Misschien vinden ze dat helemaal niet erg.

_Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 12:06

Gomir je hebt een mailtje..
cissy, dit gaat niet lukken de eigenaar zou hem komen brengen en dan zou ik dus mee betalen in de reiskosten nu bleek zij hem niet te kunnen brengen. maargoed zei zegt tegen mij kijk maar of je iets kan regelen dan betaal ik wel mee nja vind ik prima maar nu wil ze n iet meer mee betalen en al dat andere gezeur eromheen dus wil hem nu gewoon snel deze kant op hebben dat dit klaar is

_Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 18:05

heb al wat gevonden :)
allemaal bedankt voor de reacties