trailer en kar vervoer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicoleboogie

trailer en kar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 12:07

Weet iemand van jullie waar je eventueel een trailer kan huren waarmee je ook gelijk je kar kan vervoeren?
het liefste in de omgeveing van tiel.

stefanvi

Re: trailer en kar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:20

bij mijn weten worden die eigenlijk niet verhuurd door de 'normale' verhuurbedrijven. Er is namelijk te weinig vraag naar.

Normaalgesproken zijn dit lange 'onhandige' trailers die vrijwel altijd twee-paards zijn en dus i.c.m. het koetsframe een totaalgewicht van algauw 2400 kg verzorgen.
Dit mogen de meeste auto's / mensen die bij zo'n verhuurbedrijf komen niet trekken, en dus ook logischerwijs is er te weinig vraag naar.
De mensen die wel regelmatig hun koets en paarden op een dergelijke manier willen vervoeren schaffen zelf zo'n trailer aan.

Dat laatste is dus nog iets waar je op kunt hopen, dat er iemand bij jou in de buurt is die wel zo'n trailer heeft, en dat je die dan mag lenen/huren.

Wat ik ook wel eens gehoord heb, is dat mensen een busje huurden en daar de trailer achter hingen, en de koets ging dan in het busje zelf.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:23

Verplaatst: TAO --> EA-GZ

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:27

nicoleboogie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 18:49

@cissy, bedankt heb even op de site gekeken maar zal even bellen want op de site staan deze niet
@Stefanvi, bedankt voor de info
als ik geen trailer kan vinden dan maar met bus en trailer