Hallo, Ik ben voor mijn paard opzoek naar stalling met weidegang in de omgeving Den Haag/Wassenaar. Alleen weiland is ook goed! Ik hoef geen luxe, dus als je alles zelf moet doen is het ook goed. In de zomer moet ze het weiland op kunnen, in de winter is paddock/bak ook goed, als ze maar buiten komt.
Boerderijtje, pensionstal, alleen weiland, als je iets weet of hebt hoor ik het graag!
hoi die stal heet Piet Leliveld en het adres is: veursestraatweg maar het nummer moet ik je schuldig blijven, ik kan het nergens vinden. Ben je een beetje bekend in Voorschoten of de N447?? Daarnaast ligt de stal, je kan het beste efff langs komen rond 16:30 dan geeft Piet de paarden eten.
Ah balen.. dat is echt te ver, ik moet namelijk met de fiets uit Scheveningen komen. Anwb zegt ong. 10,7 km.. is een beetje ver met de fiets. Maar het is misschien een optie voor als ik mn rijbewijs heb. Bedankt voor de moeite.
hey bailey94... in zoetermeer heb je ook een stal voor dacht 180€ per maand all in en met weiland. Ik weet even de naam niet maar kan het voor je vragen als je interesse hebt. Voor mij is het te ver maar miss voor jou niet.
denk onder de 8 km, daar boven is met de fiets niet te doen. Als ik snel naar mn paard moet als er iets is dan is daarboven echt te ver. Zo ong. vanaf Scheveningen tot afslag kerkehout(?) vanaf de rijksstraatweg. afslag voorschoten is dus te ver. Maar ergens in Den Haag is ook goed.
Hey bedankt, maar helaas kom ik er niet veder mee:(. Hippisch centrum westland is echt veel te ver, berestein ook. Wittebrug is 3 min van mn huis vandaan, maar heeft geen wei en is vol. En bij de paardenhoeve site staan geen stallen,manege's, pensionstallen, etc in de haag/wassenaar of iets in de buurt.
'T is echt bijna hopeloos een stal met wei in de buurt... Toch bedankt!