Paardenvrachtwagen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chanjelte

Paardenvrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 15:27

Hallo allemaal,

Wie weet er iemand voor mij die een paardenvrachtwagen aan mijn wilt verhuren?
Ik rijdt namelijk met mijn paard wedstrijden en in de zomer is het op loop afstand maar in de winter stopt die stal met wedstrijden en dan is er niks in de buurt maar nou was ik over naar de L dus dacht ik oefen goed tot januari, maar nou ben ik al een tijdje op zoek maar niemand weet er iemand met een paardenvrachtwagen en kon ook niks op google vinden.
Je hebt wel paardentaxie's maar die moeten dan heel lag op je wachten en je weet niet hoelang het duurt tot de prijsuitrijking dus ja en als ze zo heel lang moeten wachten dan is het wel een hele dure wedstrijd als je dat vaker gaat doen is dat niks.
Dus vandaar dat ik het aan jullie vraag of iemand, iemand weet die een paardenvrachtwagen ongeveer 1 keer in de maand aan mijn wilt verhuren, wel graag in Zuid-Holland dus niet ergens in Friesland graag!
Maar een trailer is niks want mijn ouders hebben aan allebei de wagens geen trakhaak, dus graag geen reacties met trailer te huur.

Groetjes Chantal

maccie

Re: Paardenvrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 15:31

anemone verhuurd een vrachtwagen voor een B rijbewijs. misschien dat je eens op dat soort bedrijven kan zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 15:35

TAO --> EA GZ DI.

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 16:22

maccie schreef:
anemone verhuurd een vrachtwagen voor een B rijbewijs. misschien dat je eens op dat soort bedrijven kan zoeken.

Bedankt had inderdaad hier ook al opgezocht maar niet echt iets in de buurt, heb gekekeken maar je doet er een uur over om hem te halen en dan weer een uur terug brengen, ik heb liever iets wat dichter bij is.

stefanvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:40

die is er niet, anemone is zo'n beetje het enige bedrijf dat deze wagentjes verhuurd bij mijn weten.
mischien dat je in de buurt wel particulieren hebt die zoiets verhuren, maar dat moet je dan wel net even weten.

Waarom geen trekhaak onder de auto laten monteren? Kost een paar honderd euro, maar je kunt dan wel een trailer trekken. Trailer huren kost maar een paar tientjes.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:42

Ik weet niet precies waar je woont maar Vervloed aanhangwagens in nieuw vennep verhuurt ook twee paarden wagentjes voor B rijbewijs.

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 16:49

stefanvi schreef:
die is er niet, anemone is zo'n beetje het enige bedrijf dat deze wagentjes verhuurd bij mijn weten.
mischien dat je in de buurt wel particulieren hebt die zoiets verhuren, maar dat moet je dan wel net even weten.

Waarom geen trekhaak onder de auto laten monteren? Kost een paar honderd euro, maar je kunt dan wel een trailer trekken. Trailer huren kost maar een paar tientjes.

Mijn moeders auto kan hem niet trekken en mijn vader doet het liever niet want hij rijdt nooit met trailer en wij hebben van stal vandaan hele smalle wegentjes.
Dus daarom geen trailer.

Ja daarom vroeg ik of misschien een van jullie of dat jullie misschien een adres wisten bijvoorbeeld een particulier die dat verhuurt.

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 16:58

Alabaster schreef:
Ik weet niet precies waar je woont maar Vervloed aanhangwagens in nieuw vennep verhuurt ook twee paarden wagentjes voor B rijbewijs.

Oke dankje, ik ga ze even een mailtje sturen!
Weet er iemand nog iets?, of verhuurt iemand zelf zijn paardenvrachtwagen?

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:26

Ik geloof dat er in zoeterwoude ook iemand zit die een vrachtwagentje verhuurt. www.horsepartner.nl

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 10:30

Marsu schreef:
Ik geloof dat er in zoeterwoude ook iemand zit die een vrachtwagentje verhuurt. http://www.horsepartner.nl

Oke dankje ja zag het op de site ga even een mailtje sturen!

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 13:52

alle reacties met iemand die nog meer weet zijn altijd welkom he!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:24

Wij hebben ook een paardenvrachtwagen, maar die is wel voor C rijbewijs.

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 17:09

AngelsDitch schreef:
Wij hebben ook een paardenvrachtwagen, maar die is wel voor C rijbewijs.

Bedankt, maar helaas hebben wij die niet.... |(