Discovery sporthorses

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bambino

Discovery sporthorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:10

Wie weet waar discovery sporthorses is gebleven?
Is er iemand die nog contact met hun heeft?! heten ze nu anders of zijn ze helemaal gestopt?

ikke

Re: Discovery sporthorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:35

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:08

Ik ben daar een hele tijd terug nog eens geweest voor een paard dat te koop stond. Die meid had een leuk verhaal, wat per minuut veranderde, paard bleek een etterbak, bokte mij eraf. Ik nijdig, er weer op gaan zitten, zegt die meid ook nog heel droog tegen de vriendin die mee was "nou, die is ook niet bang! ik was er niet weer op gaan zitten!".... Lekker professioneel... Die site is trouwens al maanden leeg. Ze zijn een tijd terug ook van locatie verhuisd.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:17

ikke schreef:
Deze? http://www.discoverysporthorses.nl/nl_welcome.php

Wekt erg de indruk een verlaten site te zijn. Er staat een telefoonnummer bij, bel ze even, dan weet je het.

heb ik al gedaan van de week telefoonnummer werkt helaas niet meer.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:19

Concorde schreef:
Ik ben daar een hele tijd terug nog eens geweest voor een paard dat te koop stond. Die meid had een leuk verhaal, wat per minuut veranderde, paard bleek een etterbak, bokte mij eraf. Ik nijdig, er weer op gaan zitten, zegt die meid ook nog heel droog tegen de vriendin die mee was "nou, die is ook niet bang! ik was er niet weer op gaan zitten!".... Lekker professioneel... Die site is trouwens al maanden leeg. Ze zijn een tijd terug ook van locatie verhuisd.

Oh dat is inderdaad een mindere ervaring wij hebben 2-3 jaar terug een paard bij hun gekocht en was toen super netjes behandeld ik had ene stuk of 5 paarden te zien gekregen en allemaal netjes door haar voorgereden, maarja is en blijft handelstal he dus zullen positieve en negative ervaringen zijn, jij weet ook niet naar welke locatie ze verhuisd zijn en of ze nu toevallig andere naam hebben?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:18

Vriendin van mij heeft daar twee jaar terug een paard gekocht. Bleek niet goed te zijn, paard terug gebracht en nu (twee jaar later) rechtzaak aangespannen om geld terug te krijgen, ze heeft gewonnen, maar bedrijf is failliet en ze krijgt dus iedere maand maar een heelk klein beetje van het grote bedrag.
Naar mijn weten bestaat Discovery sporthorses dus niet meer.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:42

Verplaatst: TAO --> EA-GZ